Januari 29, 2015

Aku Tahu






Hahaha...Joke of the day... :D

Di saat Mak Jemah sedang mengantuk tahap gaban sebab terlebih makan ubat demam dan selsema, ada jugak member yang hantar gambar ni via whatsapp nya...sabar ajelah...tapi, comei kan

Memang sibuk siket akhir-akhir ini..Dan time2 macam ni..., nak sakit pun rasa tak sempat...addooiii
Ikut hati memang tak larat dah. Nak tunggu pencen..rasa lama lagi..(perasan muda...heh..heh...itu pun kalau sempat..)

Semoga di beri kesembuhan & dipermudahkan segala urusan...aamiin..

Sekian. Wassalam

gambar : google/ whatapps

30 ulasan:

  1. aamiin..!

    addoii.. Kak.. sakit bisa dilupa jugak ya..! :D

    iyayaaa.. kalok tak salah.. ituh TAHU kan Kak.?. addoiii... hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Addoiii...!
      Itu TAHU..bukan tempe ya Jenk :D :D
      Selagi terdaya...harus habiskan kerja sebelum bercuti panjang...

      Thanks Mr Aldino :)

      Padam
    2. andai tak baca komentar, aku tak tahu maksud ni tahu hehe..

      Padam
    3. tahu tak pe..memang tauhu ..he..he..

      Padam
  2. cakap dgn tahummg tu lah jawapnya ... ubat mengantuk tu .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lebih kurang macam tu la dialog orang bila bercakap dengan Tahu...hehehe

      Thanks CM :)

      Padam
  3. "Kenapa kamu diam saja?" "Padahal kamu tahu" Tahu lagi butuh komentar gak lucu. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Sebab saya TAHU...macam mana saya nak bercakap".... :D

      Thanks Mr Ridha

      Padam
  4. Ya kamu tahu
    Yang aku tahu
    Salah satu menu
    Dibuat apapun mau

    :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menu kesukaan ku
      TAHU...
      Menemani perutku
      Selalu..hehe :D

      Terima Kasih Mba Ayu

      Padam
  5. Salam Jumaat Fidah.. Nurul tahu.. tapi Nurul buat tak tak tahu.. hahaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sssyyyyyyyy..
      Jangan bagi TAHU orang lain..okay :)

      Salam Jumaat Nurul..Thanks :)

      Padam
  6. saya malah punya pabrik Tahu, SUmedang...hayo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mau di import ke sini Mang...sekali dengan sebungkus ubi cilembu :D

      Terima kasih kunjungannya :)

      Padam
  7. bumi ini bulat... eh...tahu-tahu kok jadi kotak-kotak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkin selepas ini jadi tiga segi...hehe

      terima kasih komennya.. :)

      Padam
  8. aku sudah lama tahu bahwa kamu itu tahu, pandainya kakak buat humor haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tahu...
      apalah yang boleh dibuat selain dari duduk diam-diam dan makan saja

      Thanks Santika :)

      Padam
  9. yaelah kok malah nyambung nya ke tahu :v sihh haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahu..kaya dengan protein..hehe
      Thanks Mas Ainul ..maaf ya..dah lama tak singgah ke sana :)

      Padam
  10. kalau saya ndak tahu dan mau tahu ni heehee, dan mohon untuk deberi tahu agar saya sekarang tahu apa yang tidak saya ketahui

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jujur..kadang-kadang saya sendiri pun tak berapa tahu apa yang mereka tahu. Jadi, bagaimana saya mau bagi tahu.....hehe :D
      #menekadalamkesamaran

      Thanks Komennya.. :)

      Padam
  11. Harap2 dah sembuhlah... semoga sembuh spt sediakala ye... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah...dah boleh berlari.
      Thanks Khir :)

      Padam
  12. haha..tajuk serius, ingat apa lah tadi..tauhu rupanya

    BalasPadam
  13. Tahu oooo Tahu dah dapat jadi satu entri kat blog cik FS ni hihi.......
    Hish cicah sambal kicap sedap tuh!

    BalasPadam
  14. Entri Fidah yang terbaru dah keluar hari ni..., rasanya dah sembuhlah ni.

    BalasPadam
  15. semoga kak fidah sihat selalu..

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut