January 04, 2015

Penghargaan Untuk Blogger (Disember 2014)

Assalamualaikum


Artikel ini adalah sebagai penghargaan untuk sahabat-sahabat yang sudi singgah di blog saya. Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada semua pengunjung terutamanya kepada 10 blogger yang paling rajin memberikan komen-komen.
Saya sertakan nama mereka supaya lebih mudah untuk rakan-rakan pembaca lain mengenali mereka.

Aldino Sya

yanto cungkup

Khir Khalid

Belog Santai

santika fadilah

Ainnul Yaqin

SalbiahM

KhaiRin : anies

hainom OKje

Cilembu thea


Selepas ini, bolehlah melawat dan singgah di blog-blog mereka bagi menjalin silaturrahim dan ukhwah sesama kita. Pasti banyak ilmu dan perkongsian yang boleh kita perolehi.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada rakan-rakan blogger dan bukan blogger lain yang sudi bertanding ke sini dan terus memberi sokongan kepada blog saya.

Terima Kasih. Wassalam.

p/s : kawan-kawan di atas, saya minta izin guna profile picturenya ya... :)








28 comments:

  1. selamat malam Sob,,, selamat ya buat ke 10 sahabat blogger yang telah mendapatkan penghargaan,semoga silaturahmi kita selalu terjaga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat malam...
      Moga silaturrahimnya berkekalan..aamiin
      terima kasih sudi singgah di sini...
      Salam kenal :)

      Delete
  2. Alhamdulillah tersenarai juga.. T kasih Fidah & tahniah juga kpd rakan2 yg lain..
    Terbaiklah gambar tu hehee.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U're welkom..hehe :)

      Thanks Khir..sebab selalu singgah kat sini & support blog saya..

      Delete
  3. Selamat ya yang udah masuk penghargaan :D hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih untuk Dindin juga
      ..kerana support blog saya dari dulu..

      Delete
  4. Kalau gitu saya mau ikutan ah di sini komentarnya pakai Bahasa Indonesia saja yah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya boleh...saya juga boleh belajar bahasa Indonesia di sini
      Sambil-sambil itu...boleh juga belajar bahasa inggeris dengan Mr Ridha ya..
      Terima kasih sudi ke sini :)

      Delete
  5. Seronok dapat bersahabat secara maya ni.
    Melalui penulisan dan komen dari mereka kita boleh agak peribadi empunya diri...
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Chekgu BaniHashim.. :)

      Mengenal personaliti melalui penulisan dan komen..menarik kan..

      Delete
    2. tahniah pada mereka juga dari Etuza

      Delete
  6. selamat bagi 10 blogger indonesia tersebut... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat untuk semua...
      Terima kasih sudi ke sini :)

      *rasanya pernah nampak nama anda di blog kawan saya di sana..
      Salam kenal ya :)

      Delete
  7. Alhamdulillah kak fidah sudi bersahabat dengan aku, Insya Allah aku selalu berkunjung sama blog whitebarley.blogspot.com/, semoga persahabatan berkekalan Aamiin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Santika..kerana selalu ke blog saya..
      Semoga ukhwah dan persahabatan berkekalan...aamiin

      Delete
  8. Salam ukhwah...selamat tahun baru to u. Mengenali empunya diri melalui penulisannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ukhwah...
      terima kasih sudi ke blog saya.. :)

      Delete
  9. eh eh..saya pun ada..thanks kak fidah gak, selalu datang blog saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Sal..selalu singgah sini :)

      Delete
  10. ada antaranya yg say x kenal ... sudah blogwalking di situ .

    ReplyDelete
  11. Tahniah kepada mereka semua dan moga ukuwah yang terjalin terus erat hingga ke akhir
    hayat.

    ReplyDelete
  12. wah, untuk tahun 2015 saya mau rajin deh silaturahim ke sini, biar dapat nomor :D

    ReplyDelete
  13. wag selamat yang sudah mendapatkan penghargaan untuk besoknya semoga saya masuk nominasi

    ReplyDelete
  14. tahniah kepada mereka semua.. semoga silraturrahim yang terjalin akan terus berkekalan..

    ReplyDelete
  15. saya selalu kalah nih kak,selalu ada kat nombor 2.
    pada bulan lepas kalah sama mas saud,bulanni kalah sama mas aldino,tp tak apa lah yang penting saya termasuk pengunjung setia kak fidah

    ReplyDelete
  16. Eh???? Okje pun ada...... tak sangka hihi.... Terima kasih FS sudi letak link kat entri ni

    ReplyDelete
  17. Seorang blogger akan merasa di hargai ketika tulisannya di baca oleh teman bloggernya....
    salam hangat dari LandBlogging

    ReplyDelete