<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Aku Tahu

Januari 29, 2015

Aku Tahu






Hahaha...Joke of the day... :D

Di saat Mak Jemah sedang mengantuk tahap gaban sebab terlebih makan ubat demam dan selsema, ada jugak member yang hantar gambar ni via whatsapp nya...sabar ajelah...tapi, comei kan

Memang sibuk siket akhir-akhir ini..Dan time2 macam ni..., nak sakit pun rasa tak sempat...addooiii
Ikut hati memang tak larat dah. Nak tunggu pencen..rasa lama lagi..(perasan muda...heh..heh...itu pun kalau sempat..)

Semoga di beri kesembuhan & dipermudahkan segala urusan...aamiin..

Sekian. Wassalam

gambar : google/ whatapps

Label:

30 Ulasan:

Di 1/29/2015 07:16:00 PTG, Blogger Aldino Sya berkata...

aamiin..!

addoii.. Kak.. sakit bisa dilupa jugak ya..! :D

iyayaaa.. kalok tak salah.. ituh TAHU kan Kak.?. addoiii... hehehe

 
Di 1/29/2015 07:57:00 PTG, Blogger Cetusan Minda berkata...

cakap dgn tahummg tu lah jawapnya ... ubat mengantuk tu .

 
Di 1/30/2015 06:05:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Addoiii...!
Itu TAHU..bukan tempe ya Jenk :D :D
Selagi terdaya...harus habiskan kerja sebelum bercuti panjang...

Thanks Mr Aldino :)

 
Di 1/30/2015 06:06:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Lebih kurang macam tu la dialog orang bila bercakap dengan Tahu...hehehe

Thanks CM :)

 
Di 1/30/2015 08:23:00 PG, Blogger Ridha Harwan berkata...

"Kenapa kamu diam saja?" "Padahal kamu tahu" Tahu lagi butuh komentar gak lucu. hehehe

 
Di 1/30/2015 09:02:00 PG, Blogger Anisayu Nastutik berkata...

Ya kamu tahu
Yang aku tahu
Salah satu menu
Dibuat apapun mau

:)

 
Di 1/30/2015 10:33:00 PG, Blogger Nurul Hidayah berkata...

Salam Jumaat Fidah.. Nurul tahu.. tapi Nurul buat tak tak tahu.. hahaa

 
Di 1/30/2015 12:24:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

"Sebab saya TAHU...macam mana saya nak bercakap".... :D

Thanks Mr Ridha

 
Di 1/30/2015 12:27:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Menu kesukaan ku
TAHU...
Menemani perutku
Selalu..hehe :D

Terima Kasih Mba Ayu

 
Di 1/30/2015 12:28:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Sssyyyyyyyy..
Jangan bagi TAHU orang lain..okay :)

Salam Jumaat Nurul..Thanks :)

 
Di 1/31/2015 08:53:00 PG, Blogger Cilembu thea berkata...

saya malah punya pabrik Tahu, SUmedang...hayo

 
Di 1/31/2015 09:32:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Mau di import ke sini Mang...sekali dengan sebungkus ubi cilembu :D

Terima kasih kunjungannya :)

 
Di 1/31/2015 09:43:00 PG, Blogger nove hasanah berkata...

bumi ini bulat... eh...tahu-tahu kok jadi kotak-kotak :)

 
Di 1/31/2015 10:11:00 PG, Blogger santika fadilah berkata...

aku sudah lama tahu bahwa kamu itu tahu, pandainya kakak buat humor haha..

 
Di 1/31/2015 10:12:00 PG, Blogger santika fadilah berkata...

hahah kocak, nice komen..!!

 
Di 1/31/2015 10:14:00 PG, Blogger santika fadilah berkata...

andai tak baca komentar, aku tak tahu maksud ni tahu hehe..

 
Di 1/31/2015 01:35:00 PTG, Blogger Ainnul Yaqin berkata...

yaelah kok malah nyambung nya ke tahu :v sihh haha

 
Di 1/31/2015 02:29:00 PTG, Blogger Ibrahim M.Pd.I berkata...

kalau saya ndak tahu dan mau tahu ni heehee, dan mohon untuk deberi tahu agar saya sekarang tahu apa yang tidak saya ketahui

 
Di 1/31/2015 07:58:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Mungkin selepas ini jadi tiga segi...hehe

terima kasih komennya.. :)

 
Di 1/31/2015 08:18:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Kalau tahu...
apalah yang boleh dibuat selain dari duduk diam-diam dan makan saja

Thanks Santika :)

 
Di 1/31/2015 08:22:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Tahu..kaya dengan protein..hehe
Thanks Mas Ainul ..maaf ya..dah lama tak singgah ke sana :)

 
Di 1/31/2015 08:25:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Jujur..kadang-kadang saya sendiri pun tak berapa tahu apa yang mereka tahu. Jadi, bagaimana saya mau bagi tahu.....hehe :D
#menekadalamkesamaran

Thanks Komennya.. :)

 
Di 2/01/2015 03:07:00 PTG, Blogger Ridha Harwan berkata...

Sama-sama :D

 
Di 2/01/2015 09:36:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Harap2 dah sembuhlah... semoga sembuh spt sediakala ye... :)

 
Di 2/03/2015 08:10:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Alhamdulillah...dah boleh berlari.
Thanks Khir :)

 
Di 2/03/2015 03:31:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

haha..tajuk serius, ingat apa lah tadi..tauhu rupanya

 
Di 2/04/2015 11:10:00 PG, Blogger hainom OKje berkata...

Tahu oooo Tahu dah dapat jadi satu entri kat blog cik FS ni hihi.......
Hish cicah sambal kicap sedap tuh!

 
Di 2/05/2015 12:39:00 PG, Anonymous Hero Borneo berkata...

tahu tak pe..memang tauhu ..he..he..

 
Di 2/05/2015 10:41:00 PG, Blogger Lynn Munir berkata...

Entri Fidah yang terbaru dah keluar hari ni..., rasanya dah sembuhlah ni.

 
Di 2/09/2015 09:57:00 PG, Blogger Cik Zaza berkata...

semoga kak fidah sihat selalu..

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama