<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Kawan (part 2)

Februari 10, 2015

Kawan (part 2)

Assalamualaikum


Bukan mahu menunjuk atau mengungkit, tapi saya rasa kad ucapan ini sangat cantik dan saya mahu simpan gambarnya di sini sebagai kenangan.

Kembali ke office, setelah seharian membuat tugasan di luar pejabat, ada sekeping kad dari Rani rupanya di atas meja.
Terharu juga saya.

Thanks Rani
I like :) :)

Syukur Alhamdulillah. Hidup saya dikelilingi oleh kawan yang baik-baik.
Semoga Allah merahmati semua kawan-kawan saya. Semoga semuanya dikurniakan kesihatan, rezeki yang melimpah ruah dan kebahagiaan hidup di dunia & akhirat. Aamiin.

Sekian. Wassalam.

Label:

21 Ulasan:

Di 2/10/2015 10:33:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

oh...Rni dah sihat ye?Alhamdulillah..

 
Di 2/11/2015 07:24:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Alhamdulillah....dah sihat
Thanks Sal :)

 
Di 2/11/2015 07:16:00 PTG, Blogger santika fadilah berkata...

selamat ya kak, rani bisa sihat kembali.. saya turut bersuka cita..

moga kenangan bunganya kekal..

 
Di 2/11/2015 08:09:00 PTG, Anonymous Tanpa Nama berkata...

Amin yaa Robbal Alamin....sungguh kawan yang baik itu bagaikan penerang dalam jalan kehidupan yang lebih baik untuk dunia adan akhirat...dan semoga kita tidak kehilangan dengan sia-sia kawan-kawan baik kita....amin.

 
Di 2/12/2015 01:05:00 PG, Blogger Cetusan Minda berkata...

alhamdulillah ... itulah yg kita mahukan dlm hidup ...

 
Di 2/12/2015 11:07:00 PG, Blogger Khai♥Rin : anies berkata...

alangkah bahagianya kalau semua kwn2 kita sebegitu..

 
Di 2/12/2015 12:38:00 PTG, Blogger Anisayu Nastutik berkata...

Jiao hidup berteman dengan yang baik
Rasanya selalu cantik
Kebahagiaan tak terusik
Rezekipun mudah dipetik...

 
Di 2/12/2015 08:41:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Alhamdulillah.. kawan yg ikhlas bukan senang nak cari skrng ni.. semoga silaturrahim terus akrab hendaknya... aamiin.. :)

 
Di 2/14/2015 12:15:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Terima kasih Santika :)

Moga kenangan bunganya kekal

 
Di 2/14/2015 12:16:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Aamiin ya Rabbal A'lamin..Moga kita tidak akan kehilangan kawan-kawan yang baik.
Terima kasih Mbah kerana masih sudi ke sini

 
Di 2/14/2015 12:17:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Semoga persahabatan kekal..
Thanks CM :)

 
Di 2/14/2015 12:17:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Semoga kawan-kawan yang baik sentiasa ada di sisi kita..
Thanks Anies :)

 
Di 2/14/2015 12:23:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Kawan
Mahu pun teman
Moga silaturrahim berkekalan

 
Di 2/14/2015 12:26:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Aamiin...
Semoga silaturrahim berkekalan..especially dengan member saya dah kenal dari umur 7 tahun ni....hehe.. :)

 
Di 2/18/2015 05:57:00 PTG, Blogger hainom OKje berkata...

Ohhh mmg cantik, mmg seharusnya tempek kat blog suci ni sebagai kenangan.
Tahniah yer kerana disayangi teman teman yg menyayangi....Bizi bodi sikit ni kad tu ucap apa FS? hihi....nak tau jugak makcik haha

 
Di 2/19/2015 08:26:00 PTG, Blogger nove hasanah berkata...

Pantaslah mbak Fidah diberikan kartu cantik itu, sesuai dengan kepribadiannya yang cantik dan suka menolong kepada sahabat, walaupun sebelumnya tidak begitu dekat.

 
Di 12/11/2015 06:04:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Dia cakap terima kasih Mak..sebab tolong hantar kan dia gi spital masa dia sakit hari tu :)

 
Di 12/11/2015 06:05:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Wadduh....terima kasih Mbak :)

 
Di 12/12/2015 04:42:00 PTG, Blogger Qaseh Vee berkata...

mmg cantik kad tu . blh frame kan ...

 
Di 12/13/2015 03:42:00 PG, Blogger Bunda_nora berkata...

Semoga berpanjangan ukhuwah..

 
Di 12/13/2015 04:56:00 PTG, Blogger Sobri Yaacob berkata...

alhamdulilah syukur sis..
kreatif lg bsenini kad tu :)
lambang pershbatan :)

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama