February 10, 2015

Kawan (part 2)

Assalamualaikum


Bukan mahu menunjuk atau mengungkit, tapi saya rasa kad ucapan ini sangat cantik dan saya mahu simpan gambarnya di sini sebagai kenangan.

Kembali ke office, setelah seharian membuat tugasan di luar pejabat, ada sekeping kad dari Rani rupanya di atas meja.
Terharu juga saya.

Thanks Rani
I like :) :)

Syukur Alhamdulillah. Hidup saya dikelilingi oleh kawan yang baik-baik.
Semoga Allah merahmati semua kawan-kawan saya. Semoga semuanya dikurniakan kesihatan, rezeki yang melimpah ruah dan kebahagiaan hidup di dunia & akhirat. Aamiin.

Sekian. Wassalam.

21 comments:

  1. oh...Rni dah sihat ye?Alhamdulillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....dah sihat
      Thanks Sal :)

      Delete
  2. selamat ya kak, rani bisa sihat kembali.. saya turut bersuka cita..

    moga kenangan bunganya kekal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Santika :)

      Moga kenangan bunganya kekal

      Delete
  3. Amin yaa Robbal Alamin....sungguh kawan yang baik itu bagaikan penerang dalam jalan kehidupan yang lebih baik untuk dunia adan akhirat...dan semoga kita tidak kehilangan dengan sia-sia kawan-kawan baik kita....amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin ya Rabbal A'lamin..Moga kita tidak akan kehilangan kawan-kawan yang baik.
      Terima kasih Mbah kerana masih sudi ke sini

      Delete
  4. alhamdulillah ... itulah yg kita mahukan dlm hidup ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga persahabatan kekal..
      Thanks CM :)

      Delete
  5. alangkah bahagianya kalau semua kwn2 kita sebegitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga kawan-kawan yang baik sentiasa ada di sisi kita..
      Thanks Anies :)

      Delete
  6. Jiao hidup berteman dengan yang baik
    Rasanya selalu cantik
    Kebahagiaan tak terusik
    Rezekipun mudah dipetik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan
      Mahu pun teman
      Moga silaturrahim berkekalan

      Delete
  7. Alhamdulillah.. kawan yg ikhlas bukan senang nak cari skrng ni.. semoga silaturrahim terus akrab hendaknya... aamiin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin...
      Semoga silaturrahim berkekalan..especially dengan member saya dah kenal dari umur 7 tahun ni....hehe.. :)

      Delete
  8. Ohhh mmg cantik, mmg seharusnya tempek kat blog suci ni sebagai kenangan.
    Tahniah yer kerana disayangi teman teman yg menyayangi....Bizi bodi sikit ni kad tu ucap apa FS? hihi....nak tau jugak makcik haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia cakap terima kasih Mak..sebab tolong hantar kan dia gi spital masa dia sakit hari tu :)

      Delete
  9. Pantaslah mbak Fidah diberikan kartu cantik itu, sesuai dengan kepribadiannya yang cantik dan suka menolong kepada sahabat, walaupun sebelumnya tidak begitu dekat.

    ReplyDelete
  10. mmg cantik kad tu . blh frame kan ...

    ReplyDelete
  11. Semoga berpanjangan ukhuwah..

    ReplyDelete
  12. alhamdulilah syukur sis..
    kreatif lg bsenini kad tu :)
    lambang pershbatan :)

    ReplyDelete