<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Member Shaklee

Oktober 20, 2015

Member Shaklee



Assalamualaikum

Bulan lepas saya telah pun mendaftar sebagai ahli Shaklee. Niat asal hanyalah untuk dimakan atau kegunaan sendiri dan ahli keluarga sahaja. Tapi mana tau kalau esok-esok nanti boleh jadi sumber pendapatan. Saya selalu baca tentang ramai orang telah pun berjaya dengan Shaklee.

Shaklee adalah produk kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semulajadi.
Apa-apa pun, saya rasa mengambil supplement (mengikut dose yang dicadangkan) itu penting untuk kesihatan. Lebih-lebih lagi dengan cara hidup yang sentiasa sibuk dan segala benda yang kita makan seharian, ditambah lagi dengan kualiti udara sekarang. Memang sangat penting untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh.
Bukankah kesihatan itu satu anugerah dan mencegah lebih baik dari merawati.

Anda semua ada ambil supplement atau vitamin tambahan?

Sekian. Wassalam.

Label:

24 Ulasan:

Di 10/20/2015 08:28:00 PG, Blogger AtieYusof berkata...

sy bukan ahli Shaklee Fidah.. tapi makan supplement utk kesihatan...skrg ni dok ambik VIta C & E... byk khasiat...

 
Di 10/20/2015 09:13:00 PG, Anonymous Pengobatan Lupus Secara Alami berkata...

sehat itu mahal

 
Di 10/20/2015 09:47:00 PG, Blogger paridah berkata...

WAH DH JD SHAKLEE FIDAH..BAGUS TU

 
Di 10/20/2015 10:45:00 PG, Blogger Unknown berkata...

shaklee itu apa ya mba, sejenis makanan apa gimana

 
Di 10/20/2015 11:45:00 PG, Anonymous Raihanah Ahmad berkata...

good luck sis. shaklee memang terbaik dan diyakini insyaAllah

 
Di 10/20/2015 12:00:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

mana tau ada rezeki boleh buat bisnes plak...good luck kak Fidah.semoga sihat selalu

 
Di 10/20/2015 04:18:00 PTG, Anonymous Obat Herbal Beri Beri berkata...

Shaklee itu apa mba?

 
Di 10/20/2015 06:52:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Saya pun baru aje jadi.
Memang supplement amat penting untuk lebih sihat, cergas dan bertenaga.
thanks Atie :)

 
Di 10/20/2015 06:53:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Setuju.
Thanks :)

 
Di 10/20/2015 06:53:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

baru jadi member Kak.
Thanks ya :)

 
Di 10/20/2015 06:54:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Sejenis supplement dan vitamin. Baru saya tambah info nya di aktikel.
Thanks Devina :)

 
Di 10/20/2015 06:55:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Thanks Raihanah. Kena belajar dengan para senior ni :)

 
Di 10/20/2015 06:55:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Thanks Sal :)
Moga sihat selalu jugak..aamiin

 
Di 10/20/2015 06:56:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Sejenis supplement dan vitamin. Nama jenama produk sebenarnya. baru saya tambah infonya di artikel.
Thanks :)

 
Di 10/20/2015 07:01:00 PTG, Blogger Unknown berkata...

kaknoor makan barangan shaklee tpi tk jdi ahli pun dah malas dah skrg ni tau order je hehe

 
Di 10/20/2015 07:17:00 PTG, Blogger Eksapedia berkata...

ini herbal atau enggak mbak ?? hehehe

 
Di 10/21/2015 12:37:00 PG, Blogger Fazri berkata...

kesehatan memang sangat penting, lebih baik menjaga kesehatan... dengan selalu olahraga dan minum vit or suplemen... semoga sehat selalu :D

 
Di 10/21/2015 08:50:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Memang baik untuk kesihatan....
Thanks Kak Noor :)

 
Di 10/21/2015 09:48:00 PTG, Blogger Mizz Aiza berkata...

bagus tu fidah.. boleh buat bussiness lepas ini..

 
Di 10/22/2015 02:25:00 PTG, Blogger dear anies berkata...

dulu mmg amik skrg da stop ;-)

 
Di 10/22/2015 04:02:00 PTG, Blogger Dunia Zumal berkata...

Supplement memang lebih baik dari makan ubat kan...

 
Di 10/23/2015 02:04:00 PG, Blogger nohas berkata...

semoga sihat selalu dan sukses..

 
Di 10/24/2015 10:53:00 PTG, Blogger Qaseh Vee berkata...

jadi ahli ni dpt beli dgn harga yg lbh murah ...

 
Di 10/28/2015 08:38:00 PTG, Blogger Wahab Saputra berkata...

Kira-kira ada gak ya Shaklee di indonesia Mak Ngah,,,,,

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama