Oktober 20, 2015

Member Shaklee



Assalamualaikum

Bulan lepas saya telah pun mendaftar sebagai ahli Shaklee. Niat asal hanyalah untuk dimakan atau kegunaan sendiri dan ahli keluarga sahaja. Tapi mana tau kalau esok-esok nanti boleh jadi sumber pendapatan. Saya selalu baca tentang ramai orang telah pun berjaya dengan Shaklee.

Shaklee adalah produk kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semulajadi.
Apa-apa pun, saya rasa mengambil supplement (mengikut dose yang dicadangkan) itu penting untuk kesihatan. Lebih-lebih lagi dengan cara hidup yang sentiasa sibuk dan segala benda yang kita makan seharian, ditambah lagi dengan kualiti udara sekarang. Memang sangat penting untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh.
Bukankah kesihatan itu satu anugerah dan mencegah lebih baik dari merawati.

Anda semua ada ambil supplement atau vitamin tambahan?

Sekian. Wassalam.

24 ulasan:

  1. sy bukan ahli Shaklee Fidah.. tapi makan supplement utk kesihatan...skrg ni dok ambik VIta C & E... byk khasiat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun baru aje jadi.
      Memang supplement amat penting untuk lebih sihat, cergas dan bertenaga.
      thanks Atie :)

      Padam
  2. WAH DH JD SHAKLEE FIDAH..BAGUS TU

    BalasPadam
  3. shaklee itu apa ya mba, sejenis makanan apa gimana

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sejenis supplement dan vitamin. Baru saya tambah info nya di aktikel.
      Thanks Devina :)

      Padam
  4. good luck sis. shaklee memang terbaik dan diyakini insyaAllah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks Raihanah. Kena belajar dengan para senior ni :)

      Padam
  5. mana tau ada rezeki boleh buat bisnes plak...good luck kak Fidah.semoga sihat selalu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks Sal :)
      Moga sihat selalu jugak..aamiin

      Padam
  6. Balasan
    1. Sejenis supplement dan vitamin. Nama jenama produk sebenarnya. baru saya tambah infonya di artikel.
      Thanks :)

      Padam
  7. kaknoor makan barangan shaklee tpi tk jdi ahli pun dah malas dah skrg ni tau order je hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang baik untuk kesihatan....
      Thanks Kak Noor :)

      Padam
  8. ini herbal atau enggak mbak ?? hehehe

    BalasPadam
  9. kesehatan memang sangat penting, lebih baik menjaga kesehatan... dengan selalu olahraga dan minum vit or suplemen... semoga sehat selalu :D

    BalasPadam
  10. bagus tu fidah.. boleh buat bussiness lepas ini..

    BalasPadam
  11. Supplement memang lebih baik dari makan ubat kan...

    BalasPadam
  12. semoga sihat selalu dan sukses..

    BalasPadam
  13. jadi ahli ni dpt beli dgn harga yg lbh murah ...

    BalasPadam
  14. Kira-kira ada gak ya Shaklee di indonesia Mak Ngah,,,,,

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut