October 20, 2015

Member Shaklee



Assalamualaikum

Bulan lepas saya telah pun mendaftar sebagai ahli Shaklee. Niat asal hanyalah untuk dimakan atau kegunaan sendiri dan ahli keluarga sahaja. Tapi mana tau kalau esok-esok nanti boleh jadi sumber pendapatan. Saya selalu baca tentang ramai orang telah pun berjaya dengan Shaklee.

Shaklee adalah produk kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semulajadi.
Apa-apa pun, saya rasa mengambil supplement (mengikut dose yang dicadangkan) itu penting untuk kesihatan. Lebih-lebih lagi dengan cara hidup yang sentiasa sibuk dan segala benda yang kita makan seharian, ditambah lagi dengan kualiti udara sekarang. Memang sangat penting untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh.
Bukankah kesihatan itu satu anugerah dan mencegah lebih baik dari merawati.

Anda semua ada ambil supplement atau vitamin tambahan?

Sekian. Wassalam.

24 comments:

  1. sy bukan ahli Shaklee Fidah.. tapi makan supplement utk kesihatan...skrg ni dok ambik VIta C & E... byk khasiat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun baru aje jadi.
      Memang supplement amat penting untuk lebih sihat, cergas dan bertenaga.
      thanks Atie :)

      Delete
  2. WAH DH JD SHAKLEE FIDAH..BAGUS TU

    ReplyDelete
  3. shaklee itu apa ya mba, sejenis makanan apa gimana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejenis supplement dan vitamin. Baru saya tambah info nya di aktikel.
      Thanks Devina :)

      Delete
  4. good luck sis. shaklee memang terbaik dan diyakini insyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Raihanah. Kena belajar dengan para senior ni :)

      Delete
  5. mana tau ada rezeki boleh buat bisnes plak...good luck kak Fidah.semoga sihat selalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Sal :)
      Moga sihat selalu jugak..aamiin

      Delete
  6. Replies
    1. Sejenis supplement dan vitamin. Nama jenama produk sebenarnya. baru saya tambah infonya di artikel.
      Thanks :)

      Delete
  7. kaknoor makan barangan shaklee tpi tk jdi ahli pun dah malas dah skrg ni tau order je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang baik untuk kesihatan....
      Thanks Kak Noor :)

      Delete
  8. ini herbal atau enggak mbak ?? hehehe

    ReplyDelete
  9. kesehatan memang sangat penting, lebih baik menjaga kesehatan... dengan selalu olahraga dan minum vit or suplemen... semoga sehat selalu :D

    ReplyDelete
  10. bagus tu fidah.. boleh buat bussiness lepas ini..

    ReplyDelete
  11. Supplement memang lebih baik dari makan ubat kan...

    ReplyDelete
  12. semoga sihat selalu dan sukses..

    ReplyDelete
  13. jadi ahli ni dpt beli dgn harga yg lbh murah ...

    ReplyDelete
  14. Kira-kira ada gak ya Shaklee di indonesia Mak Ngah,,,,,

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers