April 15, 2015

24 ulasan:

  1. interptasi kalbu wanita ramai yg xprihatin tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semoga mereka prihatin dan memahami ..hehe :)
      Thanks Kak Paridah

      Padam
  2. I dun care anymore! hahaa.. Morning Fidah :))

    BalasPadam
    Balasan
    1. When woman still feel upset with her man...meaning she still care..betul tak??

      Padam
    2. harap ia ada kebenarannya wahai wanita sekalian

      Padam
    3. Betul tu....kan kami-kami ni perempuan...:)

      Padam
  3. Haha lucu
    Tak pernah salah itu mau hatiku

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kata hati wanita
      Semoga yang di luar sana
      Cuba memahaminya...;)

      Padam
    2. Dia telah paham
      Sedari semalam
      Walau terkadang diam

      Padam
    3. Semoga begitulah kiranya
      Memahami hati bersama
      Moga kekal bahagia

      Padam
  4. Hehehe, saya ga bisa komen kalau urusan perempuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau begitu...harus belajar ilmu wanita. Biar ibue atau pacarnya bertambah sayang...
      Terima kasih Mr Daniel. Salam kenal :)

      Padam
  5. Kebarangkalian tinggi wanita boleh jatuh hati klu kita selalu pandang tepat kat anak mata waktu dengar dia bercakap.. ishh.. tips utk lelaki tu huhu.. salah tempat cakap pulak.. :D :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehem!!..Dah lama ke buat keja ni??
      Bak sini no talipon puan mem...hoho :D :D

      Padam
    2. saya tak berani masuk campur..macam sensasi je..he.he.

      Padam
    3. Saya pun tak berani...huhu..Tq HB

      Padam
    4. ek elehhh KK macam pernah buat jer...hehe

      Padam
  6. dr mata turunya ke hati dong ... ah ! ... heheheee

    BalasPadam
  7. makna sebenar di sebalik bahasa seorang wanita.. hehe..

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut