April 15, 2015

24 comments:

  1. interptasi kalbu wanita ramai yg xprihatin tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga mereka prihatin dan memahami ..hehe :)
      Thanks Kak Paridah

      Delete
  2. I dun care anymore! hahaa.. Morning Fidah :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. When woman still feel upset with her man...meaning she still care..betul tak??

      Delete
    2. harap ia ada kebenarannya wahai wanita sekalian

      Delete
    3. Betul tu....kan kami-kami ni perempuan...:)

      Delete
  3. Haha lucu
    Tak pernah salah itu mau hatiku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata hati wanita
      Semoga yang di luar sana
      Cuba memahaminya...;)

      Delete
    2. Dia telah paham
      Sedari semalam
      Walau terkadang diam

      Delete
    3. Semoga begitulah kiranya
      Memahami hati bersama
      Moga kekal bahagia

      Delete
  4. Hehehe, saya ga bisa komen kalau urusan perempuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau begitu...harus belajar ilmu wanita. Biar ibue atau pacarnya bertambah sayang...
      Terima kasih Mr Daniel. Salam kenal :)

      Delete
  5. Kebarangkalian tinggi wanita boleh jatuh hati klu kita selalu pandang tepat kat anak mata waktu dengar dia bercakap.. ishh.. tips utk lelaki tu huhu.. salah tempat cakap pulak.. :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehem!!..Dah lama ke buat keja ni??
      Bak sini no talipon puan mem...hoho :D :D

      Delete
    2. saya tak berani masuk campur..macam sensasi je..he.he.

      Delete
    3. Saya pun tak berani...huhu..Tq HB

      Delete
    4. ek elehhh KK macam pernah buat jer...hehe

      Delete
  6. dr mata turunya ke hati dong ... ah ! ... heheheee

    ReplyDelete
  7. makna sebenar di sebalik bahasa seorang wanita.. hehe..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers