Disember 31, 2014

Banjir di Temerloh

Assalamualaikum..

Semoga banjir cepat surut dan semua mangsa banjir tabah menghadapi dugaan.






Semoga segala urusan dipermudahkan
Aamiin...aamiin..ya Rabbal 'Alamin

12 ulasan:

  1. Tinggi juga naik airnya tu.. Semoga semua mangsa sentiasa tabah dan dikurniakan keselamatan yg sebaiknya... aamiin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tinggi..rumah yg kat atas bukit pun..airnya dah cecah lantai..
      Hope segera berakhir..
      Thanks Khir :)

      Padam
  2. subhanallah ... semoga mereka tabah dan keadaan menjadi bertambah baik ...

    BalasPadam
  3. dahsyat jugak temerloh ye..semoga mereka tabah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teruk jugak la..
      mangsa banjir x bole balik rumah lagi...
      risau kat kucing2 kat kampung tu...takut x mkn :(

      Padam
  4. Harap keadaan semakin baik dan pulih sekarang ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harapnya begitulah....
      Semoga kembali pada keadaan sediakala
      Thanks Nurul :)

      Padam
  5. doakan semoga semua mangsa tabah menghadapi ujian dari Allah swt..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semoga semua mangsa tabah memghadapi dugaan..aamiin

      Thanks Cik Zaza :)

      Padam
  6. Semoga korban banjir diberi kesabaran dan kemudahan saat membereskan tempat tinggalnya yang kena banjir. #aamiin...

    BalasPadam
  7. Tulah kan FS.....dugaan buat kita untuk akhir tahun 2014 ..... Redho dan sabar ajelah....
    Hanya mereka yg jadi mangsa jer tahu kesusahannya...huhu

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut