<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Nasi Ayam Goreng Kunyit

Februari 02, 2018

Nasi Ayam Goreng Kunyit

Assalamualaikum


Makan apa tengah hari ni?

Bila makan masa tengah lapar dan nasi panas-panas, apa pun sedap. Betul tak?

Hari akak makan nasi ayam goreng kunyit. Beli kat food truck.
Simple aje lauknya. Ayam goreng, sayur kacang dan carrot. Tapi lauknya setimbun.
Makan dengan nasi campur kicap dan sambal. Harga RM6.50.
Apa pun, yang penting sedap.

Korang makan apa tengah hari ni?

Sekian. Wassalam.

#rezekiharijumaat




Label:

9 Ulasan:

Di 2/03/2018 01:10:00 PG, Anonymous Padin berkata...

wohaa nasik tak nampak..
Sape yang utama sape yang lauk ni? hahahaha

 
Di 2/03/2018 07:21:00 PG, Blogger White Barley berkata...

Macam tu kena la tulis....makan ayam berlauk nasi...:D
Thanks Padin

 
Di 2/03/2018 10:59:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Klu tengah har makan mcm ni mmg lebih sedap berbanding fastfood.. puas dan kenyang :)

 
Di 2/06/2018 08:30:00 PTG, Blogger Hans berkata...

nanti cuba makan nasi tokdeng
sedap :)

 
Di 2/07/2018 07:41:00 PG, Blogger White Barley berkata...

Betul. Memang puas hati makan macam ni. Sampai malam kenyang.

 
Di 2/07/2018 07:41:00 PG, Blogger White Barley berkata...

Nasi tokdeng?..tak pernah dengar. Tapi bole cuba nanti. Thanks

 
Di 2/07/2018 03:01:00 PTG, Blogger dear anies berkata...

sy mkn menu ni jg tp pagi td heheheh

 
Di 2/07/2018 07:21:00 PTG, Blogger White Barley berkata...

Sedap. Dapat pulak time nasik dgn ayam tu panas2

 
Di 2/09/2018 04:21:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

kadang2 banyak ayam dari nasi. kalau tengah lapar mmg rasa x cukup

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama