Februari 02, 2018

Nasi Ayam Goreng Kunyit

Assalamualaikum


Makan apa tengah hari ni?

Bila makan masa tengah lapar dan nasi panas-panas, apa pun sedap. Betul tak?

Hari akak makan nasi ayam goreng kunyit. Beli kat food truck.
Simple aje lauknya. Ayam goreng, sayur kacang dan carrot. Tapi lauknya setimbun.
Makan dengan nasi campur kicap dan sambal. Harga RM6.50.
Apa pun, yang penting sedap.

Korang makan apa tengah hari ni?

Sekian. Wassalam.

#rezekiharijumaat




9 ulasan:

  1. wohaa nasik tak nampak..
    Sape yang utama sape yang lauk ni? hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam tu kena la tulis....makan ayam berlauk nasi...:D
      Thanks Padin

      Padam
  2. Klu tengah har makan mcm ni mmg lebih sedap berbanding fastfood.. puas dan kenyang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Memang puas hati makan macam ni. Sampai malam kenyang.

      Padam
  3. nanti cuba makan nasi tokdeng
    sedap :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasi tokdeng?..tak pernah dengar. Tapi bole cuba nanti. Thanks

      Padam
  4. sy mkn menu ni jg tp pagi td heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap. Dapat pulak time nasik dgn ayam tu panas2

      Padam
  5. kadang2 banyak ayam dari nasi. kalau tengah lapar mmg rasa x cukup

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut