Januari 19, 2018

Kawan Nelayan


Assalamualaikum

Dengan keadaan cuaca yang tak menentu, tambah lagi dengan makan makanan yang bukan-bukan, kebarangkalian untuk batuk atau sakit tekak amatlah tinggi.

Pagi tadi dah terasa tekak perit dan sakit. Nasib baik lah ada kedai di station LRT yang menjual fisherman friend ni. Lega siket. Suara yang tadinya parau dah bertukar menjadi suara Datuk Siti semula..haha.

Sebenarnya tak pernah cuba lagi perisa ni. Tapi sedap jugak. Yang penting tekak dah ok. Alhamdulillah.

Tu aje cerita pagi tadi.
Semoga kita semua dianugerahkan kesihatan. Aamiin.

Sekian. Wassalam.


9 ulasan:

  1. hihi..saya pun ada kawan nelayan..perisa mandarin & ginger..

    BalasPadam
  2. minat kwn nelayan selesa tekak

    BalasPadam
  3. sgt2 membantu kwn nelayan ni
    hiihi

    BalasPadam
  4. alhamdulillah..

    kalau sudah ok bagus la

    BalasPadam
  5. Jarang2 beli yang ini, WP lebih serasi dengan Strepsil

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah ada alternatif yang mudah..
    nikmat kesihatan bila ditarik sekejap pon
    rasa dah serba tak kena..

    BalasPadam
  7. Sekarang cuaca tak menentu.. kadang panas terik.. pastu petangbhujan lebat.. jadi kena banyakkan minum air masak.

    BalasPadam
  8. Cuaca memang sedang berubah-ubah
    Namun jika sehat terjaga pasti selalu indah

    BalasPadam
  9. ehehehe comelnyaa kawan nelayan =D

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut