<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Kawan Nelayan

Januari 19, 2018

Kawan Nelayan


Assalamualaikum

Dengan keadaan cuaca yang tak menentu, tambah lagi dengan makan makanan yang bukan-bukan, kebarangkalian untuk batuk atau sakit tekak amatlah tinggi.

Pagi tadi dah terasa tekak perit dan sakit. Nasib baik lah ada kedai di station LRT yang menjual fisherman friend ni. Lega siket. Suara yang tadinya parau dah bertukar menjadi suara Datuk Siti semula..haha.

Sebenarnya tak pernah cuba lagi perisa ni. Tapi sedap jugak. Yang penting tekak dah ok. Alhamdulillah.

Tu aje cerita pagi tadi.
Semoga kita semua dianugerahkan kesihatan. Aamiin.

Sekian. Wassalam.


Label:

9 Ulasan:

Di 1/19/2018 03:59:00 PTG, Blogger nohas berkata...

hihi..saya pun ada kawan nelayan..perisa mandarin & ginger..

 
Di 1/19/2018 06:36:00 PTG, Blogger paridah berkata...

minat kwn nelayan selesa tekak

 
Di 1/20/2018 10:44:00 PG, Blogger Hasliynda Umairah berkata...

sgt2 membantu kwn nelayan ni
hiihi

 
Di 1/21/2018 12:27:00 PTG, Blogger Mohd Hanafi berkata...

alhamdulillah..

kalau sudah ok bagus la

 
Di 1/22/2018 12:03:00 PTG, Blogger Warisan Petani berkata...

Jarang2 beli yang ini, WP lebih serasi dengan Strepsil

 
Di 1/22/2018 09:57:00 PTG, Anonymous Padin berkata...

Alhamdulillah ada alternatif yang mudah..
nikmat kesihatan bila ditarik sekejap pon
rasa dah serba tak kena..

 
Di 1/22/2018 10:01:00 PTG, Anonymous Gja berkata...

Sekarang cuaca tak menentu.. kadang panas terik.. pastu petangbhujan lebat.. jadi kena banyakkan minum air masak.

 
Di 1/23/2018 12:09:00 PTG, Blogger Anisayu Nastutik berkata...

Cuaca memang sedang berubah-ubah
Namun jika sehat terjaga pasti selalu indah

 
Di 1/30/2018 06:27:00 PTG, Blogger Siti Yang Menaip berkata...

ehehehe comelnyaa kawan nelayan =D

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama