<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Selepas Setahun Berlalu

Disember 28, 2017

Selepas Setahun Berlalu

Assalamualaikum


Bila tiba hujung tahun ni, maka genaplah setahun tangan anak saya di operate. Rasa sekejap sangat masa berlalu. Masih ingat lagi pengalaman 10 hari di hospital.

Awal Januari lalu, anak saya memulakan sesi persekolahan (Darjah 1) dengan tangan berbalut dan harus ke sesi fisioterapi. Anak saya juga harus belajar menulis dengan tangan kiri. Tapi sekarang, Alhamdulillah, tangan kanan anak saya telah pulih sepenuhnya. Dah boleh menulis dengan baik, bawak basikal dan sebagainya.

Terima kasih saya ucapkan pada Dr. Zairizam Zakaria dan team di Hospital Tawakal, Kuala Lumpur di atas rawatan yang baik ke atas anak saya juga di atas surat sokongan yang membolehkan saya bercuti tanpa gaji untuk menjaga anak.

Terima kasih juga untuk kawan saya, Ikhti dan ex boss Madam Chong yang terpaksa berurusan dengan pihak HR untuk membenarkan saya bercuti tanpa gaji. Akak masih di hospital masa tu, jadi tak boleh menguruskannya sendiri.

Terima kasih semua.

Sekian. Wassalam.

Gambar: Google






Label:

6 Ulasan:

Di 12/28/2017 10:10:00 PG, Blogger Warisan Petani berkata...

Alhamdulillah dah sembuh sepenuhnya.

 
Di 12/28/2017 10:18:00 PG, Blogger nohas berkata...

Alhamdulillah..

 
Di 12/28/2017 10:35:00 PG, Blogger dear anies berkata...

dah sethn dah? cpt nyer ms berlalu...yang penting dah sihat sepenuhnya alhamdulillah

 
Di 12/28/2017 03:50:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Alhamdulillah sembuh sebaiknya.. dah di penghujung tahun 2017 kita ni..

 
Di 12/28/2017 11:17:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

Alhamdulillah, satu dugaan berjaya akak tempuhi dengan izin-Nya. Semoga tahun mendatang ni baik2 aje

 
Di 12/29/2017 11:55:00 PG, Blogger paridah berkata...

ALHAMDULILLAH PENGALAMAN HIDUP 017 BERSULAMPAHIT MANIS

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama