<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Reunion Sekolah Seri Puteri

Mac 23, 2017

Reunion Sekolah Seri Puteri

Assalamualaikum.
Satu sesi reunion untuk bekas pelajar Sekolah Seri Puteri teleh di adalah di Hotel Avani, Sepang pada 11 Mac 2017 yang lalu.

Sangat meriah. Maklumlah, dah sama tak berjumpa dengan sahabat-sahabat seperjuangan yang pernah makan sepinggan, tido sebantal masa kecik-kecik dulu.



Mereka masih seperti dahulu
Pernah berkongsi air mata
Saat mula ditinggal keluarga

Mereka masih seperti dahulu
Berkongsi ilmu bila buntu
Menjadi yang terbaik setiap waktu

Mereka masih seperti dahulu
Sama-sama berkongsi cerita
Meniti indahnya zaman remaja

Mereka sentiasa seperti dahulu
Teman-teman yang ku sayangi
Moga persahabatan terus mewangi


Puisi by Rin Azrina
Penulis novel Musim Sejuta Warna

Antara rakan sekelas masa tingkatan 5 yang hadir

KAMI


Moga persahabatan, ukhwah dan silaturrahim berkekalan selamanya. Aamiin.


Sekian.
Wassalam


Label:

5 Ulasan:

Di 3/23/2017 03:18:00 PTG, Blogger paridah berkata...

RU BERTEMU KWN2 LAMA MENGIMBAU KENANGAN LALU SERONOK TU..

 
Di 3/24/2017 03:19:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Alhamdulillah.. mmg seronok sgt dpt berkumpul brsama kawan2 zaman sekolah. Semoga silaturrahim membawa berkat dunia akhirat... aamiin.

 
Di 3/25/2017 10:08:00 PG, Blogger dear anies berkata...

wahhhh best dpt jumpa kwn2 lama... mesti mcm2 nk diborakkan šŸ˜Š

 
Di 3/26/2017 01:09:00 PTG, Anonymous Wan Syahida berkata...

mesti seronok.... tahniah

 
Di 3/30/2017 01:24:00 PTG, Blogger OKje berkata...

Mesti seronokkan FS. Dapat jumpa balik setelah sekian lama. Cukup ke bersembang tu? Macam tak puas sembang je tengok muka muka tu haha

 

Catat Komen

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman Utama