February 13, 2017

16 comments:

  1. sesuai ni utk yg insomnia kan ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi..ya kot..rasa nyaman aje. Esok pagi bangun rasa muda.. :)
      Thanks Anies

      Delete
  2. BEST KE TIDUR PAKAI TOPENG FIDAH?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok jugak Kak PI.
      Tapi bila dah tido mati tu..rasa sama aje sebenarnya.

      Delete
  3. perkataan baru tu ... masker dah tak femes ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..direct translation Vee.:)
      Best jugak bunyinya kalau sebut macam tu

      Delete
  4. semoga bangun mkcik menjadi permaisuri yang jeliter., hehe2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya tak jadi jelita lagi ni Wak.. :D

      Delete
  5. Amboi sweet sangat Fidah Shah berpantun sebelum tidur sambil memakai topeng Body Shop.. Mimpi indah2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat sampel hari tu..boleh jugak cuba2 pakai. Actually ok jugak sleeping mask dia

      Delete
  6. wahhh, siap berpantun bagai 😄 sy skrg baru nak bjinak2 pakai mask

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakai lah..untuk kulit lebih muda dan anjal :)

      Delete
  7. Bagus juga pakai ni.. boleh nampak muda sikit nanti hehee :)

    ReplyDelete
  8. bagus juga pakai ni, sejuk je muka

    ReplyDelete
  9. wow
    siap berpantun seblm tidur
    hihi

    ReplyDelete
  10. Tak takut ke tidur pakai topeng? Kang cik abang sebelah tu terkejut kang hihi...

    Kita takut weyh nak tidur pakai topeng ke pakai bedak sejuk ke sebab teringat org ckp takut roh nak balik tak kenal hihi...

    ReplyDelete