March 23, 2017

Reunion Sekolah Seri Puteri

Assalamualaikum.
Satu sesi reunion untuk bekas pelajar Sekolah Seri Puteri teleh di adalah di Hotel Avani, Sepang pada 11 Mac 2017 yang lalu.

Sangat meriah. Maklumlah, dah sama tak berjumpa dengan sahabat-sahabat seperjuangan yang pernah makan sepinggan, tido sebantal masa kecik-kecik dulu.



Mereka masih seperti dahulu
Pernah berkongsi air mata
Saat mula ditinggal keluarga

Mereka masih seperti dahulu
Berkongsi ilmu bila buntu
Menjadi yang terbaik setiap waktu

Mereka masih seperti dahulu
Sama-sama berkongsi cerita
Meniti indahnya zaman remaja

Mereka sentiasa seperti dahulu
Teman-teman yang ku sayangi
Moga persahabatan terus mewangi


Puisi by Rin Azrina
Penulis novel Musim Sejuta Warna

Antara rakan sekelas masa tingkatan 5 yang hadir

KAMI


Moga persahabatan, ukhwah dan silaturrahim berkekalan selamanya. Aamiin.


Sekian.
Wassalam


5 comments:

  1. RU BERTEMU KWN2 LAMA MENGIMBAU KENANGAN LALU SERONOK TU..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. mmg seronok sgt dpt berkumpul brsama kawan2 zaman sekolah. Semoga silaturrahim membawa berkat dunia akhirat... aamiin.

    ReplyDelete
  3. wahhhh best dpt jumpa kwn2 lama... mesti mcm2 nk diborakkan 😊

    ReplyDelete
  4. Mesti seronokkan FS. Dapat jumpa balik setelah sekian lama. Cukup ke bersembang tu? Macam tak puas sembang je tengok muka muka tu haha

    ReplyDelete