February 10, 2016

Misi Mencari Kucing

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Dua tiga boleh di cari
Mana nak sama cik adik seorang

Tapi...bukan kucing itu atau cik adik yang saya cari.

Juga bukan kucing-kucing ini :D
Credit Source

Sebenarnya saya tengah sibuk mengumpul stem dari farmasi Guardian untuk menukarkannya dengan beg garfield. "Garfield On The Go" katanya.

Credit Source

Masa kecik-kecik dulu, korang tak minat garfield ke?..Kucing kaler oren yang cute dan bermata kuyu tu...huhu

Okey, lepas ni Mak busy nak pergi shopping. Nak kumpul stem sebab aim nak overnighter yang warna biru purple tu. Doakan bila saya dah berjaya kumpul stem tu nanti, stok beg masih ada.

Bye :)
Sekian. Wassalam






34 comments:

  1. Replies
    1. Saya suka kucing cute :)
      Terima kasih atas kunjungannya

      Delete
  2. semoga misimencari kucingnya tidak hanya berhasil meneukan kucing tapi sekaligus menemukan tikus juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..moga bukan sekadar kucing..haha
      Thanks :)

      Delete
  3. kumpul fidah dptkan apa yg dihajati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tegah gigih berusaha ni kak..
      Thanks :)

      Delete
  4. Aku suka nonton film garfield kucing lucu dan menggemaskan. tapi kali ini tidak membahas film ya miss :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sedang mengumpul stem untuk tukarkannya dengan beg garfield. Cute banget dong :)

      Delete
  5. Kumpul2 jngn tak kumpul... in shaa Allah, pasti ada stok tu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan dah penet-penat kumpul, beg pulak tak de.
      Melepas la Mak... huhu

      Delete
    2. Dah dapat dah beg tu Fidah hihii... :D

      Delete
    3. Dah...selamat bawak balik kampung

      Delete
  6. Rupanya Fidah mencari Garfield yer, moga berjaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Zumal. Tak sabar mak nak bergaya dgn beg tu..huhu

      Delete
  7. Semoga berjaya...cari kucing comel

    ReplyDelete
  8. Garfiled kartun yang saya minat dari dulu sampai sekarang

    ReplyDelete
  9. Dulu saya punya tempat pencil bentuk garfield ... cute banget.

    Selamat berburu kucing mak ... ! Enjoy shopping time :)

    ReplyDelete
  10. banyak-banyak kucing ..saya suka kucing siam..

    ReplyDelete
  11. saya juga suka kucing kak :) semoga ketemu kucing yang diinginkan :)

    ReplyDelete
  12. In shaa Allah.. stok mesti ada untuk Fidah! haha.. gud luck utk misi pencarian dan pemburuan stem tu! :))

    ReplyDelete
  13. Asal jangan kucing belang....ya....kucing memang sangat dekat dgn manusia ....imut lembut gitu lho....

    ReplyDelete
  14. Good luck Fidah... cun juga beg Garfield on the go tu..

    ReplyDelete
  15. All the best dalam misis mencari kucing.. cun juga tu beg Garfield

    ReplyDelete
  16. haishhh ingatkan kucing apa, rupanya kucing garfield hehe...moga2 dapatlah ye ;)

    ReplyDelete
  17. masa zmn sekolah , my kwn suka gila dgn garfield ni . apa sahaja barang dia mesti imej garfield ... kucing saya ada nama garfield tapi udah mati ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  18. Ha a zaman mak kecik dulu mmg garfield ni femes betul tp satu apa pun brand garfield tak dpt kumpul. Mak zaman dulu susah FS, mana ada keta, mak pak pun kategori dah tua....mmg tak delah benda benda gini....

    Minat awak yer kumpul kumpul gini...baguslah ada target!

    ReplyDelete