January 30, 2016

Sanggup Mati Kerana Cinta

Assalamualaikum

Di zaman ini mungkin sukar untuk menemui kisah cinta sejati seperti Romeo dan Juliet, Laila dan Majnun atau Uda dan Dara.
Kalau ada pun, mungkin tak sampai tahap sanggup mati.

Berlainan pula ceritanya dengan ayam. Ayam telah membuktikan yang ia sanggup mati kerana pencintanya. Tak percaya?

"Chicken is better than that chick who said she will die for you. Chicken actually died for you. Chicken is true love"

Jangan marah arr :D

Baca juga resipi nasi carrot dan ayam masak merah.
dan Ayam Penyet Wong Solo

Sekian. Wassalam.

Gambar: FB

20 comments:

  1. YA BETUL SEKALI MBA, BUAT APA MATI KONYOL SEPERTI CERITA DIATAS!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Jangan marah ya..orang kata, nanti cepat tua :D

      Delete
    2. Lah postinganya larinya entah kemana. Terlanjur ngos-ngosan.

      Delete
  3. ku korbankan nyawa ku demi kebahagiaanmu...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahagia mu..derita ku..haha gitew :)

      Delete
  4. Hargailah pengorbanan ayam buat kita semua huhu... :D

    ReplyDelete
  5. sayang nyawa kan. berkorban. tapi ayam tétap berkorban dan terkorban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan sia siakan pengorbanan ayam. Makan lah ayam dan nasi ayam sampai habis :D

      Delete
  6. mati kerana Cinta Allah sangat dianjurkan..

    mati kerana perempuan tak patut..banyak lagi perempuan yang hebat sebagai penganti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan mati kerana ayam sudahlah...hihi

      Delete
  7. Kalau nggak ada ayam yang ga mau mati terus nanti manusia makan apa dong dan aku tidak suka dengan daging sapi hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sapi dimasak rendang...saya suka :)

      Delete
  8. Betul jugak tu ...
    Hebatnya Cinta Ayam dan manusia ni....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah pengorbanan ayam yang tidak dapat dilupakan

      Delete