January 28, 2016

Tutup Sebelah Mata


Ada seorang suami bercerita, dia bertanya pada isterinya "Jika nampak abang jalan dengan perempuan lain, macam mana?"

Isteri dia jawab "Saya akan tutup sebelah mata dan akan tengok dengan mata sebelah lagi"

Suaminya berkata "Amboi..sportingnya isteri saya"

Tidak lama kemudian...isterinya hantar gambar ini..



Haha...sekian :)

Wassalam.

Sumber/gambar : FB, google

23 comments:

  1. alamak..jangan sampai nak tembak..tak baik tau!

    ReplyDelete
  2. hahaha tembak je, baru tahu kan

    ReplyDelete
  3. TUTUP SEBELAH PEREMBANG/TENANG TARGET BETUL2 KATA ORG KEDAH HEH..HEH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...sasaran kena tepat...:D

      Delete
  4. Waduh mau ditembak
    Itu rasa istri galak
    Karena suami bikin hati tak enak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali sekala bergurau senda... :)

      Delete
  5. hahhaa kasar gurau nya tu

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Ya...boleh juga tunjuk skill menembak yang biasa di praktikkan kalau main game :)

      Delete
  7. saya setuju, saya setuju,.! heheh

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Jumpa kat fb..rasa kelakar pulak..haha

      Delete
  9. mesti jenuh dok ketaq lutut kan..nak tutup sebelah mata lagi...hamik hang!

    ReplyDelete
  10. Org Johor power... klu ditanya "ko jln dgn siapa mat semalam?"...
    Mat pun jawab... "Jalan dengan isteri 'kawan' lah...".. kawan ek.. :D :D

    ReplyDelete