December 25, 2015

Pindah


Assalamualaikum.
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Mengasihani.

Hari ini dengan rasminya kami akan berpindah rumah. Tidaklah begitu jauh kerana masih berada dalam mukim Bangi.

Tengok barang, nampak macam sikit, tapi rupa-rupanya berpikul pikul jugak.
Masa ni jugalah baru tau yang rupa-rupanya ada banyak pakaian yang 'tak terpakai', buku-buku yang belum sempat nak baca dan entah apa-apa barang dan khazanah lagi.
Dari semalam, segala tulang empat kerat telah pun digunakan untuk mengemas, membalut dan mengangkat barang :D

Moga segala proses berjalan dengan lancar dan diberikan kemudahan.
Tapi serius.... penat :( :(

Minta maaf juga kalau tak sempat ber bw dalam masa terdekat ni. Mak busy nak kemas rumah :)

Sekian. Wassalam.

Gambar: sumber.




20 comments:

  1. Semoga segalanya dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. semuga dimudahkan dalam segala urusan ya mb :)

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan semuanya....

    ReplyDelete
  4. Semoga rumah baru memberikan rahmat dan mendatangkan rezeki lebih banyak lagi dan semua pada betah ya mba :)

    ReplyDelete
  5. semoga segala urusan fidah berjalan lancar..

    ReplyDelete
  6. Semoga suasananya bisa lebih nyaman dan menentramkan ya, jangan sampai kangen rumah yg lama hehe

    ReplyDelete
  7. semoga dipermudahkan . pindah umah mmg penat . dah 4 x rasa ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  8. semoga bergembira dengan berpindah rumah baru..

    kasi belanja dulu gambar rumah baru.

    ReplyDelete
  9. asalam..apa khabar..lama ya tak ada entri..semoga sihat ya

    ReplyDelete
  10. Sedang berpindah rumah
    Tentu repotlah
    Semoga cepat selesai sudah...

    ReplyDelete
  11. mesti sibuk sgt tu selamat berpindah n mengemas fidah...

    ReplyDelete
  12. Bab pindah randah ni memang penatnyer berbulan2... mula2 nak simpan n pek barang, nak sapu n cuci rumah yang nak tinggal dan yang akan dimasuki....pastu nak angkut lori...pastu nak rombak balik...kemas dan atur balik... huh!...memang penat...

    ReplyDelete
  13. pindah rumah sendiri ke sewa ke ape., semoga dipermudahkan urusan perpindahan ituuu., ;p

    ReplyDelete
  14. Semoga nyaman di tempat yang baru kak :D

    ReplyDelete
  15. Selamat berpindah ke rumah baru Fidah, mesti penat ye? Apa pun rumah perlu diperkemaskan dengan segera.
    Jom kunjungi entri saya:
    Pengalaman Bersama ONEXOX

    ReplyDelete
  16. Pindah rumah mmglah penat FS....tp sure puaskan dpt rumah baru, suasana baru... sure tak sabar nak deko deko tu...

    ReplyDelete
  17. semoga gembira di tempat baru..Bangi kwsan tenang..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers