December 09, 2015

45 comments:

  1. Salam Fidah..
    sy pun beli kat kantin je tadi, nasi daging & sayur kacang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap tu Atie..Saya ni, kunun2 makan sejemput sushi..pukul 4 dah lapar balik :D

      Delete
    2. Salam JUmaat Fidah..moga sihat hendak nya:)

      Delete
    3. Thanks Atie :)
      Salam jumaat

      Delete
  2. MAKANLAH FIDAH ISI PERUT JGN BNYK KERENAH ASAL KENYANG SYUKUR ALHAMDULILLAH.

    ReplyDelete
  3. sy juga yg lom mkn lagi waaaaa

    ReplyDelete
  4. assalamualikum fidah, apa kabar?
    kaknoor masak biasa2 je sekadar kenyang perut heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau hantar lauk2 Kak Nor tu ke sini..mau saya makan nasi bertambah tambah....:)

      Delete
  5. Replies
    1. Yang penting makanan sihat dan mengenyangkan. Salad campur dan sushi tu sedap..tapi harga ajelah yang tak berapa sedap..hihi

      Delete
  6. Itu menu masakan apa? Tampaknya lezat sekali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu cuma salad campuran dan sedikit kentang goreng. Yuk ke mari..makan bersama-sama :)

      Delete
  7. Sederhana menunya tapi menggugah selera mbak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya sekadar sayuran biasa aja dan teh hijau :)

      Delete
  8. macam sibuk je puan...anyway selamat menempuh kesibukan dunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah tak lama macam ni..Nanti back to normal routine :)

      Delete
  9. asalam tak makan nasi ke dek..tak apa kita digalkakkan tak membazir kan..tahnia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajatnya cuba nak kurangkan nasi..tapi susah juga kalau dah namanya perut orang melayu...hihi

      Delete
  10. tak apa FS..pasti sentiasa sihat..syukurinya ...nak bloglistkan ya..tahnia jadi pilihan Etuza hari ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...Thanks Cikgu Etuza :)

      Delete
  11. Sedaaaap tu, syukur Alhamdulillah dengan kurniaan rezeki kan...

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum...singgah petang

    ReplyDelete
  13. Salam berblogging... makanan sihat ni hihii. Semoga segala urusan berjalan lancar... aamiin... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak dah rasa makin tua ni..kena makan mknn sihat selalu..hihi
      Thanks Khir..lama dah x bersiaran :)

      Delete
  14. quick lunch tapi nampak yummy =)

    CT follow sini.. http://sitiyangmenaip.blogspot.my/ jemput singgah..

    ReplyDelete
  15. disember bulan yang sibuk.. sama la kita..

    ReplyDelete