<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Lemon Essential Oil

November 09, 2017

Lemon Essential Oil


Assalamualaikum
Semakin hari, semakin suka dengan minyak-minyak ni. Selain dari bau-baunya yang segar, ada banyak lagi kegunaan lain rupanya.

Tak caya, jom tengok sini.

Untuk detox dan mengurangkan berat badan.
Mula-mula tu, pelik jugak. Orang pun tanya...APA??? KAU MINUM MINYAK???
Bukan makan atau minum sebotol terus pun...hihi
Hanya beberapa titik saja. Tapi rasanya memang sedap bila dicampurkan dengan air. Botol pun comel aje. Senang nak dibawa ke mana-mana. Pergi office, bawak balik kampung, pergi holiday atau ke mana saja.


Untuk menghilangkan blackhead

Atau boleh juga dicampurkan dengan bahan lain untuk dijadikan lip scrub atau scrub bibir...

Dan kalau ada masalah tapak kaki yang pecah-pecah, boleh campurkan dengan minyak lavender dan sapu di tempat yang bermasalah.
Hujung rambut sampai hujung kaki mesti mau cantik kan Kak Ton....

Itu saja yang Mak nak share hari ni...
Kita berkenal kenalan dulu dengan minyak ni.
Orang kata, kalau tak kenal maka tak cinta..
Tak gitu???


Sekian. Wassalam.

#younglivingessentialoil
#lemon
#whitebarleyblogspot





Label:

9 Ulasan:

Di 11/10/2017 01:44:00 PG, Blogger ✿Cik Cappuccino Latte ✿ berkata...

Banyak kegunaannya rupanya produk ni .

Jemput ke entri ccl
http://cikcappuccinolatte.blogspot.my/2017/11/jom-cantik-bersama-beauty-in-drops-dari.html

 
Di 11/10/2017 03:08:00 PTG, Blogger paridah berkata...

BANYAK KHASIAT UBAT NI BOLEHLH CUBA

 
Di 11/10/2017 11:33:00 PTG, Blogger hainom OKje berkata...

Aduhhh, mcm serem pulak kalau nak minum tu FS...Biar betul? Kang mang fengsan macamana? Sapa nak bertanggung jawang? hihi

 
Di 11/11/2017 08:08:00 PG, Blogger White Barley berkata...

Nanti saya ke sana..thanks Cik CCL..

 
Di 11/11/2017 08:10:00 PG, Blogger White Barley berkata...

Ada banyak kegunaannya Kak PI..
Thanks

 
Di 11/11/2017 08:12:00 PG, Blogger White Barley berkata...

Mak....pastikan Pak Jilap ada di sebelah sebelum apa2 terjadi.. :)

 
Di 11/11/2017 08:22:00 PG, Anonymous Zaleha Awaluddin berkata...

Baru tau gula putih tu ada dalam bahan utk skrub bibir

 
Di 11/13/2017 03:01:00 PTG, Blogger Julia Tarmidi berkata...

Salam singgah dan follow sini :)

 
Di 11/16/2017 02:51:00 PTG, Blogger dear anies berkata...

sy, kalu g pasaraya bla nk beli limau ke lemon ke sy pasti nk picit kulit dia sbb nk bau harum hahahah

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama