<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Sanggup Mati Kerana Cinta

Januari 30, 2016

Sanggup Mati Kerana Cinta

Assalamualaikum

Di zaman ini mungkin sukar untuk menemui kisah cinta sejati seperti Romeo dan Juliet, Laila dan Majnun atau Uda dan Dara.
Kalau ada pun, mungkin tak sampai tahap sanggup mati.

Berlainan pula ceritanya dengan ayam. Ayam telah membuktikan yang ia sanggup mati kerana pencintanya. Tak percaya?

"Chicken is better than that chick who said she will die for you. Chicken actually died for you. Chicken is true love"

Jangan marah arr :D

Baca juga resipi nasi carrot dan ayam masak merah.
dan Ayam Penyet Wong Solo

Sekian. Wassalam.

Gambar: FB

Label:

20 Ulasan:

Di 1/31/2016 08:16:00 PG, Blogger Berbagai Info berkata...

YA BETUL SEKALI MBA, BUAT APA MATI KONYOL SEPERTI CERITA DIATAS!

 
Di 1/31/2016 11:26:00 PG, Blogger Djangkaru Bumi berkata...

Jadi ingin marah :)

 
Di 1/31/2016 01:48:00 PTG, Blogger iryantyismail berkata...

ku korbankan nyawa ku demi kebahagiaanmu...huhuhu

 
Di 1/31/2016 08:39:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Hargailah pengorbanan ayam buat kita semua huhu... :D

 
Di 2/01/2016 12:01:00 PG, Blogger Azian Elias berkata...

sayang nyawa kan. berkorban. tapi ayam tétap berkorban dan terkorban.

 
Di 2/01/2016 06:19:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Nama pun ayam... :D

 
Di 2/01/2016 06:19:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Jangan marah ya..orang kata, nanti cepat tua :D

 
Di 2/01/2016 06:20:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Bahagia mu..derita ku..haha gitew :)

 
Di 2/01/2016 06:20:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Kenali ayam...cintai ayam :D

 
Di 2/01/2016 06:21:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

jangan sia siakan pengorbanan ayam. Makan lah ayam dan nasi ayam sampai habis :D

 
Di 2/01/2016 08:28:00 PTG, Blogger Djangkaru Bumi berkata...

Lah postinganya larinya entah kemana. Terlanjur ngos-ngosan.

 
Di 2/02/2016 03:19:00 PG, Anonymous Hero Borneo berkata...

mati kerana Cinta Allah sangat dianjurkan..

mati kerana perempuan tak patut..banyak lagi perempuan yang hebat sebagai penganti

 
Di 2/04/2016 05:14:00 PTG, Blogger Unknown berkata...

Kalau nggak ada ayam yang ga mau mati terus nanti manusia makan apa dong dan aku tidak suka dengan daging sapi hihihi

 
Di 2/04/2016 08:59:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Jangan mati kerana ayam sudahlah...hihi

 
Di 2/04/2016 09:00:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Kalau sapi dimasak rendang...saya suka :)

 
Di 2/05/2016 02:24:00 PTG, Blogger hasliynda umairah beauty berkata...

chicken chop lagi sedap hihi

 
Di 2/06/2016 02:33:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Terbaik tu lynn

 
Di 2/06/2016 02:33:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

:D

 
Di 2/06/2016 07:41:00 PG, Blogger OKje berkata...

Betul jugak tu ...
Hebatnya Cinta Ayam dan manusia ni....hihi

 
Di 6/18/2016 06:52:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Itulah pengorbanan ayam yang tidak dapat dilupakan

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama