<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: De'Xandra: You Don't Need To Spend More To Smell Expensive

April 28, 2017

De'Xandra: You Don't Need To Spend More To Smell Expensive


Assalamualaikum

Minggu lepas saya membeli sebotol (lagi) perfume dari kawan. Sebenarnya saya suka haruman dari De'Xandra ni. Baunya memang best dan tahan lama.

Kali ni saya try chloe pulak. Sebelem ini saya pernah membeli haruman fresh blossom and forbidden rose.

Apa yang best tentang perfume De'Xandra ni adalah:
  • Botolnya tak besar sangat. Jadi senang nak dibawa ke mana-mana.
  • Boleh digunakan untuk solat
  • Yang paling penting, harganya juga berpatutan serta mampu milik. 
  • Bau?...mestilah wangi kan..
Itu saja pendapat saya tentang perfume ni.
Memang sangat puas hati  :)



Sekian. Wassalam.


6 Ulasan:

Di 4/28/2017 09:27:00 PTG, Blogger paridah berkata...

HARUMAN YG MENYEGARKAN PEMAKAINYA TU

 
Di 4/28/2017 10:02:00 PTG, Blogger WhiteBarley berkata...

Memang menyegarkan..
Saya suka baunya
Thanks Kak PI :)

 
Di 4/29/2017 09:19:00 PG, Blogger mrhanafi berkata...

Tajuknya bukan kemain lagi.. Tapi terbaik juga tu

 
Di 4/29/2017 12:58:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Nak promosi katanya... :)
Thanks Bro HB

 
Di 5/04/2017 08:19:00 PG, Anonymous raihanah berkata...

tak mahal sangat untuk jadi wangi

 
Di 5/19/2017 01:14:00 PTG, Blogger dear anies berkata...

dulu ada pakai sekejap ;-) mmg wangi

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama