<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Sabar Itu Indah

Jun 13, 2017

Sabar Itu Indah


Assalamualaikum
Selasa, 13 Jun 2017, pukul 7.51 pagi.

Saya masih berada di stesen komuter.
Ada masalah teknikal katanya....menyebabkan tren dari Seremban ke Batu Caves lewat dari jadual asal.


Dari gelap sampai terang menunggu, tren tak sampai-sampai jugak.

Bila sampai, dah terlebih muatan pulak.
Cer tengok gaya akak-akak yang menunggu tren komuter tu. Ada tren pun buat tak reti aje...
Apa pun, semuanya dalam keadaan bersabar. 
Sebab tu orang kata 'sabar itu indah'... :)


Kesian kat adik-adik yang nak pergi sekolah naik tren. First day sekolah dah lewat.
Kesian jugak kat semua orang yang naik komuter...confirm lewat gi kerja.




Sekian. Wassalam.


Label:

4 Ulasan:

Di 6/13/2017 09:26:00 PG, Blogger SalbiahM berkata...

aduhai..takde alternatif lain kan so kenalah tunggu.kalau area kl dah blah dah cari bas ke, uber ke. Apa pun, semoga diberi kesabaran Ramadan ni.selamat berpuasa

 
Di 6/13/2017 10:32:00 PG, Blogger Hanafi Abdullah berkata...

apa yang kita rancang tak semuanya menjadi..

bersabarlah dengan keadaan dan ujian yang menimpa

 
Di 6/13/2017 11:15:00 PG, Blogger paridah berkata...

hmm sabar itu indah tapi tidaklh terlalu mudah

 
Di 6/15/2017 06:30:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Sabar... kami mendengar (rujuk gmbr terakhir) hehe :)

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama