Mei 17, 2017

13 ulasan:

  1. nampak susun atur dah agak ni kat HIG kan...mmg gila tengok coklat2 kat situ walau sy bukan la peminat sangat...tapi kalau ada tu makan la jugak..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha a..ambik gambar kat HIG and ada satu lagi kedai nama dia Rams..

      Padam
  2. Apa Beza Awak Dengan Coklat?
    Coklat lekat kat gigi.. Awak lekat kat hati saya., hahar

    #jgnkecam #pikaplineterbaik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hamboii Wak..layan juge pick up line bebudak ni rupanya :)

      Padam
  3. Fuuhhhh.. mmg tak tahan tngok coklat mcm ni.. heaven! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berpinar mata tengok coklat..hihi

      Padam
  4. kalau sy jwb akk nk bg coklat x? hahahahaha

    BalasPadam
  5. coklat dan awak x de beza..dua dua sweet heee

    BalasPadam
  6. Coklat boleh makan, awak ca boleh tengok je chia ...chia...chia...

    BalasPadam
  7. Rambang mata nak pilih yang mana,
    yang ni nampak sedap yang sana juga nampak sedap :D

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut