Julai 05, 2016

Andai Kemaafan Masih Ada

Assalamualaikum

#kemaafan

Ketika Syawal menjelma lagi
Alunan takbir indah bergema
Ku susun sepuluh jari ini
Salah silap maaf dipinta

Saya ingin meminta ampun dan maaf andai ada tersilap kata, terkasar bahasa atau terguris rasa.

Moga syawal ini membuka lembaran baru untuk kita. Buang yang keruh dan ambil yang jernih.
Moga persahabatan dan silaturrahim berkekalan selamanya.

#badaipastiberlalu

Salam Aidil Fitri dan Maaf Zahir Batin
Taqobbal Allahu Minna Wa Minkum. Semoga segala amal kita semua di terima. Aamiin.

Sekian. Wassalam.



16 ulasan:

  1. Wahhh minal aidzin walfaidzin mbak.. maaf bila saya punya salah atau apa hehe.. selamat hari rayaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidil fitri. Maaf zahir batin juga.
      Thanks

      Padam
  2. Selamat Hari Raya Aidil Fitri...maaf zahir & batin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidil fitri Sis..
      Maaf zahir batin.
      Thanks

      Padam
  3. alolololo tomey nyaaa otomen gitu.. meow baik so meow maafkan =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Meow dan otomen dah berbaik dah..
      Happy forever...hihi
      Thanks Siti

      Padam
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Fidah sekeluarga... maaf zahir dan batin. Salam ceria selalu... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidil fitri untuk Khir sekeluarga..
      Maaf zahir batin kalau ada salah dan silap..
      Happy alwayz.. :)

      Padam
  5. slmt hari raya utk akk sekeluarga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidil fitri Anies...
      Thanks

      Padam
  6. Selamat Hari Raya, maaf zahir batin FS.
    Tak mau share gambo Raya ke? Teringin gak nak tengok suasana Raya kat Pontian hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidil fitri & maaf zahir batin juga mak..
      Seganlah nak share gambo...ambik pun dah petang raya..mak dengan anak dah comot.. :)

      Padam
  7. Assalamua'laikum.. Selamat Hari Raya..! Reen singgah dan follow blog sis.. Jemput singgah blog Reen.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidilfitri Maman Reen..
      Terima kasih follow blog saya.. :)

      Padam
  8. Salam Aidilfitri.. Maaf Zahir & Batin..
    Harap belum terlewat ucapan ni hehee

    BalasPadam
  9. Mohon maaf lahir dan batin mba.. maaf ya baru bisa berkunjung sekarang :)

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut