<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Wanita & Bola Sepak

Disember 19, 2013

Wanita & Bola Sepak

Assalamualaikum

Suatu ketika dulu, sukan bola sepak sangat sinonim dengan kaum adam. Namun, di zaman serba modern ini, kaum hawa juga sudah menunjukkan minat yang sama.

Berikut adalah beberapa faktor yang menarik minat kaum wanita terhadap sukan ini:

1. Ketampanan pemain-pemain bola sepak contohnya David Beckham

2. Adik beradik yang lain kesemuanya lelaki. Jadi, minat telah dipupuk sejak kecil lagi.

3. Teman lelaki atau suami adalah kaki bola. Oleh itu sesetangah wanita mahu berkogsi minat yang sama.

4. Pengaruh kawan-kawan di tempat kerja, kolej atau sekolah.

5. Memang dah suka...nak buat macam mana..


Mungkin ada faktor-faktor lain yang saya tak tahu dan para pembaca boleh kongsikan di sini :)

Bagi saya sendiri, saya sebenarnya tidak lah begitu fanatik terhadap sukan ini. Hanya sekadar menyokong pasukan-pasukan tertentu sahaja contohnya pasukan Malaysia dan pasukan Johor (JDT)...

Sekian. Wassalam.


Label:

2 Ulasan:

Di 5/19/2015 06:14:00 PTG, Blogger Unknown berkata...

sama lah dgn saya . selalu tgk final je dan yg ada kaitan dgn JDT ...

 
Di 5/19/2015 06:14:00 PTG, Blogger Unknown berkata...

sama lah dgn saya . selalu tgk final je dan yg ada kaitan dgn JDT ...

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama