<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: The Dentist

Ogos 26, 2017

The Dentist


Assalamualaikum
Sakit dah berhari-hari.
Nak makan pun bersopan santun aje..huhu.
Dan semalam, tak kiralah apa nak jadi, saya dengan jayanya telah bercuti dan berjumpa dengan doktor gigi.


Dah ada rekod pergigian dengan doktor ni lebih 10 tahun dan antara doktor gigi yang boleh direkomen.

Moga diberikan kesembuhan dan dimudahkan segala urusan....aamiin.

Set bubur #hanyadijohor


Sekian. Wassalam.









Label:

9 Ulasan:

Di 8/26/2017 11:30:00 PG, Blogger paridah berkata...

MOGA CPT SEMBUH SAKIT GIGI FIDAH..

 
Di 8/26/2017 09:57:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Aamiin. Thanks Kak PI

 
Di 8/27/2017 02:49:00 PTG, Blogger mrhanafi berkata...

Kasihannya..

Semoga cepat sembuh

 
Di 8/27/2017 09:37:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Aamiin..thanks Bro HB

 
Di 8/28/2017 06:17:00 PTG, Blogger I am LZ berkata...

Semoga cepat sembuh Fidah..
By the way, bubur tu nampak sedap šŸ˜Š

 
Di 8/28/2017 07:06:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Aamiin...thanks.
Kalau balik Johor aje jumpa macam tu. Kat KL/Selangor x tau nak cari kat mana.

 
Di 8/29/2017 10:31:00 PTG, Blogger Siti Yang Menaip berkata...

hahahah brushing alone tu no longer alone hahaha..

 
Di 8/30/2017 05:53:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

Gosok gigi secara berjemaah tu...haha

 
Di 9/11/2017 04:10:00 PTG, Blogger dear anies berkata...

hrp2 laa ni dah sembuh spt sedia kala

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama