Ogos 18, 2017

Laut Di Darat

Assalamualaikum


Tengah hari tadi sempat pergi Sogo untuk cuci-cuci mata. Terjebak pulak dengan tempat ni.


Suka tengok deco-deco berasaskan laut. Keratif....cantik.
Rasa macam dalam akuarium :D


Nasib baik jugaklah jiwa hari ni kental dan tak ada rasa nak 'menjala'. Nawaitu pun cuma nak jalan-jalan aje. Bukan nak soping...huhu


Macam-macam benda jugak ada. Dari perhiasan rumah, pinggan mangkuk, jam dinding, peralatan bilik mandi dan macam-macam lagi. 

I like..... :)

Tu aje laporan untuk hari ini.
Sekian. Wassalam.



11 ulasan:

  1. Cantik sangattt. Tenang je nampak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cantik. Kreatif dia org ni.
      Thanks Puan Wawa

      Padam
  2. Suka sangat pantai & seashells. Starfish yg atas ni pun comel je :D

    hanisamanina.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cantik sangat. Memang best dapat cuci2 mata tengok deco2 macam ni.
      Thanks Hanis

      Padam
  3. CANTIK DEKONYA MMG BRKENAN TENGOK

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom Kak..kita shopping kat Sogo :)
      Thanks Kak PI

      Padam
  4. Hihi.... dasat betul tahan napsu tu, satu benda pun tak terjala.

    BalasPadam
  5. Menarik.. klu buat hiasan tmpt kerja pun cantik ni.

    BalasPadam
  6. cantik..tapi kena rajin mengemas.kalau tak nanti kumpul habuk..hehe

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut