Ogos 26, 2017

The Dentist


Assalamualaikum
Sakit dah berhari-hari.
Nak makan pun bersopan santun aje..huhu.
Dan semalam, tak kiralah apa nak jadi, saya dengan jayanya telah bercuti dan berjumpa dengan doktor gigi.


Dah ada rekod pergigian dengan doktor ni lebih 10 tahun dan antara doktor gigi yang boleh direkomen.

Moga diberikan kesembuhan dan dimudahkan segala urusan....aamiin.

Set bubur #hanyadijohor


Sekian. Wassalam.









9 ulasan:

  1. MOGA CPT SEMBUH SAKIT GIGI FIDAH..

    BalasPadam
  2. Kasihannya..

    Semoga cepat sembuh

    BalasPadam
  3. Semoga cepat sembuh Fidah..
    By the way, bubur tu nampak sedap 😊

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aamiin...thanks.
      Kalau balik Johor aje jumpa macam tu. Kat KL/Selangor x tau nak cari kat mana.

      Padam
  4. hahahah brushing alone tu no longer alone hahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gosok gigi secara berjemaah tu...haha

      Padam
  5. hrp2 laa ni dah sembuh spt sedia kala

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut