<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Laut Di Darat

Ogos 18, 2017

Laut Di Darat

Assalamualaikum


Tengah hari tadi sempat pergi Sogo untuk cuci-cuci mata. Terjebak pulak dengan tempat ni.


Suka tengok deco-deco berasaskan laut. Keratif....cantik.
Rasa macam dalam akuarium :D


Nasib baik jugaklah jiwa hari ni kental dan tak ada rasa nak 'menjala'. Nawaitu pun cuma nak jalan-jalan aje. Bukan nak soping...huhu


Macam-macam benda jugak ada. Dari perhiasan rumah, pinggan mangkuk, jam dinding, peralatan bilik mandi dan macam-macam lagi. 

I like..... :)

Tu aje laporan untuk hari ini.
Sekian. Wassalam.



Label:

11 Ulasan:

Di 8/18/2017 10:18:00 PTG, Blogger Puan Wawa berkata...

Cantik sangattt. Tenang je nampak.

 
Di 8/18/2017 10:23:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Cantik. Kreatif dia org ni.
Thanks Puan Wawa

 
Di 8/19/2017 11:47:00 PG, Blogger Hanis Amanina berkata...

Suka sangat pantai & seashells. Starfish yg atas ni pun comel je :D

hanisamanina.com

 
Di 8/19/2017 04:37:00 PTG, Blogger paridah berkata...

CANTIK DEKONYA MMG BRKENAN TENGOK

 
Di 8/20/2017 04:51:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Cantik sangat. Memang best dapat cuci2 mata tengok deco2 macam ni.
Thanks Hanis

 
Di 8/20/2017 04:51:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Jom Kak..kita shopping kat Sogo :)
Thanks Kak PI

 
Di 8/21/2017 09:45:00 PG, Blogger Warisan Petani berkata...

keras tangan yang kreatif

 
Di 8/22/2017 07:32:00 PG, Blogger hainom OKje berkata...

Hihi.... dasat betul tahan napsu tu, satu benda pun tak terjala.

 
Di 8/22/2017 03:03:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Menarik.. klu buat hiasan tmpt kerja pun cantik ni.

 
Di 8/22/2017 11:33:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

cantik..tapi kena rajin mengemas.kalau tak nanti kumpul habuk..hehe

 
Di 8/23/2017 01:45:00 PTG, Blogger dear anies berkata...

cantiknya untuk buat deko2

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama