Disember 09, 2015

Quick Lunch


Assalamualaikum
Makan apa hari ni?...

Hari ini saya hanya sempat 'menapau' (baca: bungkus) makanan untuk sajian tengah hari sebelum memulakan semula kerja-kerja yang tertangguh.

Semoga segala urusan kita semua dipermudahkan.

Aamiin.

Sekian. Wassalam.

45 ulasan:

  1. Salam Fidah..
    sy pun beli kat kantin je tadi, nasi daging & sayur kacang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap tu Atie..Saya ni, kunun2 makan sejemput sushi..pukul 4 dah lapar balik :D

      Padam
    2. Salam JUmaat Fidah..moga sihat hendak nya:)

      Padam
    3. Thanks Atie :)
      Salam jumaat

      Padam
  2. MAKANLAH FIDAH ISI PERUT JGN BNYK KERENAH ASAL KENYANG SYUKUR ALHAMDULILLAH.

    BalasPadam
  3. sy juga yg lom mkn lagi waaaaa

    BalasPadam
  4. assalamualikum fidah, apa kabar?
    kaknoor masak biasa2 je sekadar kenyang perut heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau hantar lauk2 Kak Nor tu ke sini..mau saya makan nasi bertambah tambah....:)

      Padam
  5. Balasan
    1. Yang penting makanan sihat dan mengenyangkan. Salad campur dan sushi tu sedap..tapi harga ajelah yang tak berapa sedap..hihi

      Padam
  6. Itu menu masakan apa? Tampaknya lezat sekali..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu cuma salad campuran dan sedikit kentang goreng. Yuk ke mari..makan bersama-sama :)

      Padam
  7. Sederhana menunya tapi menggugah selera mbak :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hanya sekadar sayuran biasa aja dan teh hijau :)

      Padam
  8. macam sibuk je puan...anyway selamat menempuh kesibukan dunia

    BalasPadam
    Balasan
    1. In shaa Allah tak lama macam ni..Nanti back to normal routine :)

      Padam
  9. asalam tak makan nasi ke dek..tak apa kita digalkakkan tak membazir kan..tahnia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hajatnya cuba nak kurangkan nasi..tapi susah juga kalau dah namanya perut orang melayu...hihi

      Padam
  10. tak apa FS..pasti sentiasa sihat..syukurinya ...nak bloglistkan ya..tahnia jadi pilihan Etuza hari ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah...Thanks Cikgu Etuza :)

      Padam
  11. Sedaaaap tu, syukur Alhamdulillah dengan kurniaan rezeki kan...

    BalasPadam
  12. assalamualaikum...singgah petang

    BalasPadam
  13. Salam berblogging... makanan sihat ni hihii. Semoga segala urusan berjalan lancar... aamiin... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sejak dah rasa makin tua ni..kena makan mknn sihat selalu..hihi
      Thanks Khir..lama dah x bersiaran :)

      Padam
  14. quick lunch tapi nampak yummy =)

    CT follow sini.. http://sitiyangmenaip.blogspot.my/ jemput singgah..

    BalasPadam
  15. disember bulan yang sibuk.. sama la kita..

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut