<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Anak Kucing Depan Rumah

November 29, 2014

Anak Kucing Depan Rumah

Assalamualaikum..


Pagi tadi..ada pulak seekor anak kucing duduk kat depan rumah...entah kucing siapalah...

Tengok muka...memang comel and super cute...Kalau ikut hati, rasa nak bela aje..Kebetulan kucing kesayangan keluarga kami, Che Putih baru aje mati...Tapi takut kucing orang pulak...nak bawak masuk dalam rumah, takut ibu dia pulak tercari-cari..manalah tau..

Tengoklah keadaan...kalau tak ada tuannya yang menuntut...memang nak bela...

Sekian diary hari ini. Entri ni ditulis khas untuk mengabadikan gambar anak kucing comel tu dalam blog.... Layan aje lah ya.. :) :)



 Wassalam.

Label:

28 Ulasan:

Di 11/29/2014 10:00:00 PTG, Blogger Lollipop Manis berkata...

comelnyeeeeeee. warna mata dia grey kan tu? comellllll

 
Di 11/29/2014 10:08:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Ha a..Grey..suka sangat tengok anak kucing ni...hope sangat2 dpt bela..
thanks ya...sudi singgah sini :)

 
Di 11/29/2014 10:15:00 PTG, Blogger Saud Karrysta berkata...

Cakep sangat Kak Fidah Anak kucuh tuh, punya siap itu yang merawatnya Kak?

 
Di 11/29/2014 10:37:00 PTG, Blogger Nurul Hidayah berkata...

Nurul masih bersedih dlm hati, anak kucing yg pernah Nurul post 20aug lalu, 2 hilang, 1 jumpe mati dlm longkang, yg terakhir baru mati khamis lalu.. :-( :-(

 
Di 11/29/2014 11:15:00 PTG, Blogger yanto cungkup berkata...

memang cute sangat lah tu kucing kak...
matanya tu lagi cantik...
saya suka

 
Di 11/29/2014 11:16:00 PTG, Blogger yanto cungkup berkata...

punya saya lah abang

 
Di 11/29/2014 11:52:00 PTG, Blogger Saud Karrysta berkata...

Sungguh sanagat comel and super cute.. anak kucing itu ya Kak Fidah?

 
Di 11/30/2014 12:24:00 PG, Anonymous Saud Karrysta berkata...

Sungguh imut dan lentik mata Kucing itu ya Kak Fidah:)

 
Di 11/30/2014 06:01:00 PG, Blogger santika fadilah berkata...

ya, lucu sangat, tapi aku acim andai sama kucing hihi..

 
Di 11/30/2014 08:32:00 PG, Blogger Belog Santai berkata...

so cute....comel sangat-sangat..kita pun nak lah..he..he

 
Di 11/30/2014 07:59:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Comeyyy... bele je lah.. tak ada siapa punya lah tu.. :)

 
Di 11/30/2014 11:40:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Sedihnya..kesian kat kucing2 tu..
Jom cari kucing baru Nurul... :)

 
Di 11/30/2014 11:45:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Anak-anak saya suka sangat dengan kucing ni...comel.. :)

 
Di 11/30/2014 11:46:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Jom cari sekor Raudzah...
saya suka...hehe

 
Di 11/30/2014 11:47:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Comey kan..i like...hehe
Setakat ni mak dia dah jumpa..cuma tak tau kucing sapa...

 
Di 11/30/2014 11:51:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Cute kan...saya suka
Ayuh Mas Yan..bela la seekor..pasti si ciciek puteri kecilnya itu suka nanti

 
Di 11/30/2014 11:54:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Comel...
Mas Saud juga bole pelihara kucing...mesti anak-anak Mas Saud di rumah suka juga..

 
Di 12/01/2014 12:01:00 PG, Blogger yanto cungkup berkata...

itu hari saya bela kucing sesaat kak
tapi ciciek langsung tak takut.selalu belai-belai itu kucing.
saya takut lah ciciek kena digigit nanti.
akhirnya saya bagi kat abang saya

 
Di 12/01/2014 12:10:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

tunggu besar siket kot...baru ok..hehe

 
Di 12/01/2014 11:32:00 PG, Blogger Ainnul Yaqin berkata...

ii Lucunya anak kucing siapa tuh mbak ? boleh saya rawat ? :D

 
Di 12/01/2014 12:51:00 PTG, Blogger Cetusan Minda berkata...

teringat beberapa bln lepas jiran sebelah bagi anak kucing yg gebu dan comel . sampai la ni x de sesapa yg menuntut ...

 
Di 12/01/2014 01:34:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Silakan Ainul....
Terima kasih :)

 
Di 12/01/2014 01:35:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Kucing tu sekarang pun..masih ada...tak tau sapa tuannya..
Nasib baiklah ibunya ada sekali...sebab takut kelaparan pulak..
So, bagi makan kat si ibu aje..
Thanks Vee :)

 
Di 12/02/2014 06:55:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

Comel. .kalau ibu kandungnya tak datang, kak Fidah la kena jadi mak angkatnya..hehe

 
Di 12/03/2014 05:45:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

comel Sal..mak dia dah jumpa..cuma tuannya aje yang tak tau lagi

 
Di 12/04/2014 10:50:00 PTG, Blogger Lynn Munir berkata...

Oooii,comelnya.Bela je lah sementara Fidah. Nanti kalau ada orang tuntut pulangkan lah.
Bela kucing ni memurahkan rezeki kita dan rumah menjadi lebih ceria.

 
Di 12/05/2014 07:35:00 PG, Blogger Fidah Shah berkata...

In shaa Allah...anak2 saya pun suka...

Thanks Kak Lynn :)

 
Di 12/06/2014 12:31:00 PTG, Blogger shahirah adnan berkata...

hahhaa..comellnya kucing nie

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama