<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Keretapi 12 Gerabak Tergelincir

November 23, 2017

Keretapi 12 Gerabak Tergelincir

Assalamualaikum
Sebuah tren kargo telah tergelincir semasa perjalanannya dari Ipoh ke Pelabuhan Klang. Kejadian berlaku pada lebih kurang pada pukul 3 pagi, 23 November 2017 di km386, berdekatan dengan stesen komuter Bank Negara.


Kejadian ini telah menyebabkan tren ke semua laluan tergendala. Buat sementara ini, semua perkhidmatan tren yang melalui Stesen Kuala Lumpur, Bank Negara, Putra dan Segambut adalah dihentikan.
Pengguna-pengguna tegar tren komuter, silalah cari alternatif lain. Tak tau lah berapa lama boleh settle nih :(
Semoga perjalanan kita semua selamat dan segala urusan dipermudahkan.


Untuk Ikhti, Juli, Nisa dan kawan-kawan yang lain, terima kasih atas maklumat seawal 6.30 pagi.
Jasa mu dikenang.

Hari ke 2 @ 24 November 2017
Tren masih lagi tidak berganjak dari kedudukan semalam. Kelihatan para pekerja sedang berusaha untuk memulihkan keadaan.


Cuti sekolah dah pun bermula. Mana-mana yang dah beli tiket keretapi, baik yang senandung malam atau siang dan akan melalui jalan keretapi ni, tak tau lah apa ceritanya.
Moga segala urusan dipermudahkan...aamiin

Sekian. Wassalam.



Label:

9 Ulasan:

Di 11/23/2017 05:17:00 PTG, Blogger paridah berkata...

SEMOGA SELAMAT SEMUANYA N URUSAN GENDALA SEBENTAR SAJA

 
Di 11/24/2017 09:59:00 PG, Blogger dear anies berkata...

tu laaa sy terbyg kan pengguna2 tegar komuter, ETS dan lain2 hrp semuanya dpt diselesaikan segera

 
Di 11/24/2017 03:53:00 PTG, Blogger Hasliynda Umairah berkata...

tak boleh naik train ya

 
Di 11/24/2017 11:04:00 PTG, Blogger White Barley berkata...

Semoga segera dipulihkan..
Tak tau la macam mana dia org nak angkat gerabak tu... :(

 
Di 11/24/2017 11:05:00 PTG, Blogger White Barley berkata...

Kesian pada pengguna2 tegar komuter dan ETS yg melalui jalan tu..

 
Di 11/24/2017 11:06:00 PTG, Blogger White Barley berkata...

Kena tukar2 naik tren lain...alahai

 
Di 11/27/2017 12:18:00 PTG, Blogger I am LZ berkata...

Alahai kesian kepada mereka yang terlibat..
Bukan mudah untuk kembalikan keadaan seperti sediakala memandangkan container barang banyak.. Semoga dipermudahkan urusan mereka..

 
Di 11/28/2017 06:21:00 PTG, Blogger White Barley berkata...

Kesian...especially yg dah beli tiket tren jarak jauh.
Moga urusan dipermudahkan

 
Di 11/30/2017 07:54:00 PTG, Blogger Warisan Petani berkata...

Mudah2an dan selesai urusan pembaikannya.

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama