January 11, 2014

Menukar nama blog & ruang komen

Assalamualaikum kawan-kawan.


Saya ingin membuat pengumuman bahawa nama blog saya telah bertukar daripada 'Fidah Shah's Blog' kepada 'White Barley'. Alamatnya masih sama www.whitebarley.blogspot.com.

Saya juga ingin memberitahu bahawa ruang komen di blog saya juga telah bertukar dari komen G+ kepada ruang komen blogger biasa. Saya minta maaf jika terdapat sebarang kesulitan.

Kunjungan serta komen kawan-kawan di blog saya, amatlah dihargai. Semoga persahabatan dan ukhwah sentiasa berkekalan. Aamiin.


Sekian. Wassalam.

20 comments:

  1. Wahh.. sudah bertukar.. :). Nnti saya bloglist kn balik url baru ni & klu boleh clarification kod tu ditutup je.. senang rakan2 nk komen & bw lebih cepat.. all the best Fidah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Khir...sy budak baru belajar..banyak sgt lagi benda yg x tahu...harap blogger2 senior sedia beri tunjuk ajar...thanks again :)

      Delete
  2. Noted Fidah...All the best k!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Raudzah..salam hujung minggu

      Delete
  3. kotak komen ini lebih mudah komen. kerana kadangkala inetrnet slow kotak komen google + tak muncul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga cara ini lebih memudahkan..thanks Aiza..selamat berhujung minggu

      Delete
  4. Barulah senang nak komen....selalu singgah blog yg ada kotak komen google+ , terus tak boleh komen. Salam perkenalan Fidah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Linda..salam perkenalan juga..harap2 cara ini lebih memudahkan..

      Delete
  5. Wahh diganti.. btw kenapa diganti mbak ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ahad Dindin...kalau guna kotak g+ kadang2 susah mau komen jika internet slow...harap2 cara ini lebih mudah. T.kasih

      Delete
  6. patutlah saya cari x jmpa..
    ya kotak g memang susah nak komen..tambah lappy saya x suport sangat..entah knapa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hopefully guna ruang komen blogger boleh cepat siket. Thanks Sobri..sorry for the inconvenience...

      Delete
  7. Sangat setuju Mbak Fidah dengan menukar Ruang Koment dengan
    Yang sekarang ini di pakai sangat bersahabat dengan jaringan
    Internet saya yang slow. mohon jangan di tukar lagi yah Mbak Firdah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah..T.kasih Saud..Salam Maulidur Rasul

      Delete
  8. mesra guna komen blogger, cuma buang word verification utk mudahkan pengomen nk komen... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah..rasa lebih mesra guna..sy dah buang word verification tu..baru belajar dari you tube macam mana nak buat tadi..hehe
      Thanks Maria

      Delete
  9. cantik header awak tu Fidah putih bersih....
    Betul kata Maria tu buang word verification supaya mudah tuk komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. T.Kasih...saya suka warna putih :)
      Baru berjaya buang word verification tu..hope lebih memudahkan..

      Delete
  10. camne nk tukar komen g+ tu.. sedih xleh tukar :( hewhew

    ReplyDelete