November 08, 2016

Dua Tiga Kucing Berlari, Mana Nak Sama Si Kucing Belang


Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Dua tiga boleh ku cari
Mana nak sama cik adik seorang


Entri ini juga tidak ada kena mengena dengan pantun di atas.

Cuma nak share gambar kucing yang saya rasa bulunya agak unik. Kucingnya pun comel dan jinak.

Sebenarnya saya nampak kucing ni masa melawat cucu Mak Chu suami saya hari Sabtu lalu. Nak tengok baby baru.
Sebab orang kata tak sesuai nak ambik gambar baby baru lahir, mak ambik gambar kucing aje lah...hihi

Nasib baik jugak ada kucing ni...boleh juga anak saya, Afiq duduk diam-diam sambil main kucing.



Ok. Itu saja cerita untuk kali ini.
Sekian. Wassalam.


8 comments:

  1. Haah lah fidah.. nampak cantik bulu dia.. unik

    ReplyDelete
  2. hehe macam Jep, kucing selebriti tu..
    cuba tgk fb pages oh my jep.. :D

    ReplyDelete
  3. Uniknya dy punya corak kt ats blkg tuh

    ReplyDelete
  4. Pelihara kucing memang menenangkan

    ReplyDelete
  5. Mmg cantik kucing ni... klu bela, bagi makan bnyk2 biar gemuk.. grooming... mesti sedap peluk2 hehee :)

    ReplyDelete
  6. sibelang memang selalu unik. comel

    ReplyDelete